Μια ανταγωνιστική πλατφόρμα του YouTube ετοιμάζεται να λανσάρει η Yahoo, σύμφωνα με πληροφορίες του αμερικανικού site τεχνολογίας re/code. Όπως φαίνεται οι έξυπνες ιδέες της Marissa Mayer (CEO της Αμερικάνικης εταιρείας) δεν λένε να τελειώσουν (σσ).
Η αμερικανική εταιρεία θέλει να προσελκύσει στην υπηρεσία της τους δημοφιλέστερους δημιουργούς βίντεο και τα μεγαλύτερα δίκτυα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google, στους οποίους υπόσχεται μεγαλύτερα έσοδα.
Η εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες αρκετών δημοφιλών «καναλιών» στο YouTube εκφράζουν παράπονα για το μοντέλο αμοιβών που ισχύει στην υπηρεσία της Google, από την οποία έχουν περιορισμένα έσοδα. Αντίθετα, η εταιρεία τούς υπόσχεται μεγαλύτερο μερίδιο από τις προβαλλόμενες καταχωρίσεις, όπως επίσης και τη δυνατότητα να διαφημίζουν το περιεχόμενό τους μέσα από τις υπόλοιπες υπηρεσίες της.
Με βάση τις πληροφορίες του re/code, οι διερευνητικές επαφές με παραγωγούς έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται σε καλό δρόμο. Έτσι, ο αμερικανικός κολοσσός ελπίζει πως σε λίγους μήνες η νέα υπηρεσία διαμοιρασμού βίντεο θα είναι έτοιμη να «ανέβει» στο ίντερνετ.
Σε πρώτη φάση, η υπηρεσία της Yahoo θα είναι «ανοικτή» μόνο σε επιλεγμένους παραγωγούς, οι οποίοι δημιουργούν επαγγελματικής ποιότητας και δημοφιλές περιεχόμενο. Ωστόσο, η Yahoo δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να «ανοίξει» την υπηρεσία και σε απλούς χρήστες μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ώστε, στα πρότυπα του YouTube, να μπορούν να «ανεβάζουν» κι εκείνοι οποιουδήποτε είδους βίντεο.
Εδώ και καιρό, η εταιρεία αναζητεί τρόπους ώστε να ενισχύσει την παρουσία της στο web, και θεωρεί πως μια πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο είναι από τις αποτελεσματικότερες λύσεις.