YouTube τέρμα τα emails για νέα uploads

Οι χρήστες του που έχουν εγγραφεί σε πολλά κανάλια θα γνωρίζουν ότι η υπηρεσία τους επιτρέπει να λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κάθε νέο upload από τους ιδιοκτήτες των καναλιών.

Οι ειδοποιήσεις μπορούν φυσικά να απενεργοποιηθούν από τις ρυθμίσεις των ειδοποιήσεων. Τώρα, η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τις ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για νέα video uploads από τις 13 Αυγούστου.

Οι αλλαγές θα επηρεάσουν μόνο τις ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αφού η εταιρεία αναφέρει ότι οι νέες ειδοποιήσεις για upload θα συνεχίσουν να προβάλλονται μέσω εφαρμογών για κινητά και iOS και τις Web ειδοποιήσεις για όσους τις έχουν επιλέξει.

Ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία αλλάζει το παλιό σύστημα είναι ότι οι χρήστες ανοίγουν λιγότερο από 0,1% των ειδοποιήσεων μέσω email.

Επιπλέον, η Google αναφέρει ότι δεν θα επηρεαστούν άλλες σημαντικές επικοινωνίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με λογαριασμούς χρηστών, υποχρεωτικές ανακοινώσεις υπηρεσίας και άλλα.

  Tails Project: Tails 5.1 ανωνυμία στο διαδίκτυο

Όσον αφορά τις επιπτώσεις στην αφοσίωση (engagement) λόγω της έλλειψης αυτών των ειδοποιήσεων, η εταιρεία αναφέρει ότι δεν βρήκε καμία επίδραση στην κατανάλωση ή τον “χρόνο παρακολούθησης” κατά τη διάρκεια του πειράματός της, προσθέτοντας ότι “περισσότερα άτομα αλληλεπιδρούν με τις ειδοποιήσεις push για κινητά και το Subscriptions feed τους”.

Ενώ η αλλαγή είναι μικρή, θα βοηθήσει πράγματι τους χρήστες να μειώσουν τον όγκο των email ειδικά αν είναι εγγεγραμμένοι σε πολλά κανάλια. Το YouTube προσθέτει ότι τα μειωμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα βοηθήσει τους χρήστες να εντοπίζουν και να δίνουν προσοχή στα σημαντικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  88  =  93