Το YouTube δοκιμάζει μια λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν απευθείας προϊόντα που βλέπουν στα βίντεο, σύμφωνα με μια δημοσίευση του Bloomberg.
Θα μπορούσε να είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην streaming πλατφόρμα της Google, μετατρέποντάς την σε έναν ανταγωνιστή της Amazon.
Σύμφωνα με την δημοσίευση, το YouTube άρχισε πρόσφατα να ζητά από τους δημιουργούς να επισημάνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται στα βίντεό τους. Στη συνέχεια, αυτά τα δεδομένα αποστέλλονται στην Google που θα δημιουργήσει αναλυτικά στοιχεία, που θα τα συνδέσει με εργαλεία αγορών απευθείας μέσω του YouTube. Η εταιρεία λέγεται ότι δοκιμάζει την ενοποίηση με το Shopify.
Το Bloomberg αναφέρει ότι ένας εκπρόσωπος του YouTube επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δοκιμάζει μια τέτοια λειτουργία με μερικά κανάλια βίντεο, αν και βρίσκεται ακόμη σε πειραματική φάση. Οι δημιουργοί θα έχουν τον έλεγχο των προϊόντων που θα εμφανίζονται σαν διαθέσιμα προς πώληση.
Δεν είναι ακόμη σαφές τι ποσοστό θα κερδίζει θα το YouTube από αυτές τις πωλήσεις. Η εταιρεία επιτρέπει πλέον στους χρήστες να εγγραφούν σε δημιουργούς για βίντεο και από αυτό εισπράττει το 30%.
Όμως ένα τέτοιο ποσοστό είναι απίθανο να λειτουργήσει για τις πωλήσεις προϊόντων. Πολλοί YouTubers κερδίζουν ήδη χρήματα από links χωρίς κανένα κόστος για αυτούς. Οι άμεσες πωλήσεις μέσω του YouTube θα έπρεπε να προσφέρουν σημαντικά οφέλη για να επιλέξουν την πλατφόρμα οι δημιουργοί περιεχομένου.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν το νέο χαρακτηριστικό θα κυκλοφορήσει ευρύτερα. Αυτό που όμως έχουμε αρχίσει να υποψιαζόμαστε είναι ότι το YouTube θα γίνει πολύ διαφορετικό σε μερικά χρόνια.