Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg δήλωσε την Πέμπτη ότι είναι πεπεισμένος ότι η εταιρεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης «θα είναι σε θέση να διαχειριστεί» την επερχόμενη προγραμματισμένη ενημέρωση απορρήτου της Apple στο iOS 14, η οποία θα διευκολύνει τους χρήστες iPhone και iPad να εμποδίζουν τις εταιρείες να παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους με στόχο τις διαφημίσεις.
Οι επερχόμενες αλλαγές απορρήτου της Apple θα ενημερώνουν τους χρήστες σχετικά με την παρακολούθηση αναγνωριστικών συσκευών και θα τους ρωτούν εάν θέλουν να το επιτρέψουν.
Η παρακολούθηση θα βασίζεται σε ένα μοναδικό αναγνωριστικό συσκευής σε κάθε iPhone και iPad που ονομάζεται IDFA. Οι εταιρείες που πωλούν διαφημίσεις για κινητά χρησιμοποιούν αυτό το αναγνωριστικό, για να στοχεύουν διαφημίσεις και να εκτιμούν την αποτελεσματικότητά τους.
Ο Zuckerberg εξήγησε ότι η αλλαγή θα μπορούσε να ωφελήσει το Facebook αφού περισσότερες επιχειρήσεις μπορεί να αποφασίσουν να πωλούν πληροφορίες απευθείας μέσω Facebook και μέσω Instagram. Τα σχόλια του Zuckerberg είναι οι πιο αισιόδοξες δηλώσεις που έχει δώσει το Facebook για το πώς οι επικείμενες αλλαγές της Apple ενδέχεται να επηρεάσουν τη διαφημιστική επιχείρηση της εταιρείας.
Τον Ιούλιο του 2020 , ο CFO του Facebook David Wehner δήλωσε ότι οι αλλαγές στο iOS 14 της Apple θα μπορούσαν να βλάψουν την ικανότητα της εταιρείας να στοχεύει με διαφημίσεις τους χρήστες και τον Αύγουστο του 2020 , η εταιρεία ανέφερε ότι οι αλλαγές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πτώση πάνω από 50% στην διαφημιστική επιχείρηση, η οποία αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των καθαρών εσόδων της εταιρείας.
Η εταιρεία είπε στους επενδυτές κατά την ανακοίνωση των κερδών του τέταρτου τριμήνου τον Ιανουάριο ότι ο αντίκτυπος των αλλαγών της Apple θα μπορούσε να αρχίσει να επηρεάζει το Facebook στα τέλη του πρώτου τριμήνου.
Το Facebook έχει προετοιμαστεί για τις επικείμενες αλλαγές της Apple, εισάγοντας περισσότερα προϊόντα στο χώρο. Ειδικότερα, η εταιρεία το 2020 παρουσίασε το Facebook Shops και Instagram Shops. Αυτές οι δυνατότητες επιτρέπουν σε άλλες εταιρείες να παραθέτουν καταλόγους προϊόντων απευθείας στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του Facebook και να πωλούν προϊόντα απευθείας στο Facebook και το Instagram.
Τέλος ο Zuckerberg είπε ότι ήδη το Facebook διαθέτει 1 εκατομμύριο ενεργά καταστήματα στις υπηρεσίες του και 250 εκατομμύρια άτομα τα χρησιμοποιούν ενεργά.