Η ανησυχία για την ασφάλεια επηρεάζει τις online συναλλαγές

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές, όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους.

Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.online shopping

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές, πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα.

 

Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας, που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά του.

Επίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα τρίτα (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι).

Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν, για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

«Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και τις online πληρωμές, για να αλληλεπιδρούν με τις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του, καθιστώντας σαφές ότι οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους», σχολίασε ο Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).