Ad blocking: Το Internet αντιδρά στις διαφημίσεις

Ad blocking 2015 report: Οι είναι πάντα ενοχλητικές, δεν έχει σημασία πως σερβίρονται ή τι μορφή έχουν. Είμαστε βέβαιοι ότι πολλοί από εσάς δεν αντέχουν τα αναδυόμενα παράθυρα που πετάγονται ενώ διαβάζουν κάτι σε μια ιστοσελίδα. Ad blocking

Έτσι θα είναι πολύ φυσικό αν οι περισσότεροι από εσάς έχετε εγκαταστήσει αναστολείς διαφημίσεων ή ad blockers για να αποφεύγετε τέτοιου είδους διαφημίσεις.Ad blocking 1

Σύμφωνα με το οι εγκαταστάσεις του λογισμικού αποκλεισμού διαφημίσεων είναι σε άνοδο. Μια πρόσφατη έκθεση του PageFair και της Adobe, αποκάλυψε ότι οι αναστολείς διαφημίσεων έχουν δει μια αύξηση της τάξης του 41% σε εγκαταστάσεις από το περασμένο έτος, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες διαφημίσεων που ενδεχομένως να χάσει πάρα πολλά.

Στην πραγματικότητα, η έκθεση υποστηρίζει ότι το Ad blocking έχει κοστίσει στους εκδότες περίπου 21.8 δισ δολάρια το 2015!

Οι προβλέψεις μάλιστα λένε ότι το 2016, το ποσό αυτό αναμένεται σχεδόν να διπλασιαστεί στα 41.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτό βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη, χάρη στις προσπάθειες υπηρεσιών, όπως η EFF που πρόσφατα κυκλοφόρησαν μια επέκταση που εμποδίζει την κατασκοπεία από τους διαφημιστές.

Το iOS 9 της Apple, έχει επίσης ένα στο Safari που θα μπορούσε να μπλοκάρει επίσης τις διαφημίσεις.

Να αναφέρουμε ότι πριν δύο μήνες, ο Larry Page της Google παραδέχθηκε ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να σερβίρονται καλύτερα επάνω με έναν τρόπο που θα ενοχλούσε τους χρήστες.

Ίσως αυτό να είναι το επόμενο που θα πρέπει να σκεφτούν όλοι οι διαφημιστές.

Παρακάτω εμφανίζεται το ποσοστό του Ad blocking στην Ελλάδα. Θα παρατηρήσετε ότι είναι πολύ υψηλό, αφού φτάνει στο 37%.

Ad blocking 2

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).