Airseas Seawing για εμπορικά πλοία

Η γαλλική εταιρεία Airseas εγκατέστησε το πρώτο της αυτοματοποιημένο φτερό (μισού μεγέθους) σε ένα φορτηγό πλοίο που ναυλώθηκε από την Airbus. Το πλοίο θα ξεκινήσει δοκιμές έξι μηνών τον Ιανουάριο. Πρόκειται για ένα φτερό όπως υπάρχει στο kite ή στο αλεξίπτωτο πλαγιάς. Το φτερό σε πλήρης μέγεθος εκτιμάται ότι θα εξοικονομεί έως και 20 τοις εκατό καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

airseas s

Το Ville de Bordeaux, μήκους 154 μέτρων, που ανήκει στην Louis Dreyfus, είναι επί του παρόντος σε μακροχρόνια μίσθωση από την Airbus, η οποία το χρησιμοποιεί για να μετακινεί μεγάλες κατασκευές αεροσκαφών μεταξύ των εργοστασίων της στην Ευρώπη.

Το πλοίο εξοπλίστηκε με ένα φτερό 500 τετραγωνικών μέτρων, καθώς και όλο τον εξοπλισμό καταστρώματος και γέφυρας που απαιτείται για τη λειτουργία του συστήματος Seawing. Το Seawing αναπτύσσεται αυτόματα, πρώτα βγαίνει από την θήκη του με ένα τρόλεϊ, μετά σηκώνεται από το κατάστρωμα σε έναν γερανό για να πιάσει τον άνεμο και τέλος, αφήνεται σε ένα μακρύ καλώδιο για να πιάσει τους σταθερούς, ισχυρούς ανέμους πάνω από περίπου 200 μέτρα από το επίπεδο της θάλασσας.

Έτσι ξεκινά μια πλοήγηση με ταχύτητα άνω των 100 km/h, που παρακολουθείται και ελέγχεται από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα στο πλοίο που είναι προγραμματισμένο να τοποθετεί το φτερό σε μέρος που προσφέρει την μέγιστη ισχύ έλξης. Οι υπολογιστές του Seawing διασυνδέονται επίσης με τα συστήματα πλοήγησης του πλοίου, παρακολουθώντας τις συνθήκες του ανέμου και επαναδρομολογώντας το πλοίο για να ακολουθήσει την πιο αποτελεσματική διαδρομή χωρίς να επηρεάσει την ώρα άφιξής του.

  Tesla ανάκληση 321000 οχημάτων για πρόβλημα software

fuelsavings

Το σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί σε σχεδόν οποιοδήποτε μεγάλο πλοίο μέσα σε λίγες μέρες, χωρίς να επηρεάσει την φόρτωσή του ή τον χώρο αποθήκευσης.

Το Seawing που θα δοκιμαστεί έχει το μισό μέγεθος του κανονικού φτερού των 1.000 τετραγωνικών μέτρων που τελικά θα κυκλοφορήσει  η για εμπορική λειτουργία.

Η Airseas στηρίζεται σε μια μελέτη του 2009 που διαπίστωσε ότι ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 8.000 TEU καίει περίπου 225 τόνους καυσίμου την μέρα με 24 κόμβους (44,4 km/h), αλλά μπορεί να μειώσει τα καύσιμα κατά 33 τοις εκατό εάν ταξιδεύει λίγο πιο αργά με 21 κόμβους (38,9 km/h).

Airseas,Seawing,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


33  +    =  39