optical2

Αλγόριθμος αναγνωρίζει τα πάντα μόνος του

Ακόμα και το πιο έξυπνο σύστημα οπτικής αναγνώρισης απαιτεί έστω και μικρή ανθρώπινη παρέμβαση, προκειμένου να είναι αποτελεσματικό. Όχι όμως το σύστημα που ανέπτυξαν οι επιστήμονες του Brigham Young University. Ο νέος αλγόριθμος είναι σε θέση να αποφασίζει μόνος του εάν αυτό που βλέπει σε μια εικόνα είναι σημαντικό ή όχι, ενώ κάθε φορά που αντιλαμβάνεται ένα νέο αντικείμενο δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση προκειμένου να το αναγνωρίσει. Επιπροσθέτως είναι εξαιρετικά ακριβής, ενώ μπορεί να ξεχωρίσει και τις παραμικρές διαφορές ανάμεσα σε όμοια αντικείμενα – διαφορετικά ήδη ψαριών για παράδειγμα.

optical2

Στην ουσία, ο τρόπος που δουλεύει μοιάζει με τον τρόπο που δουλεύει το ανθρώπινο μυαλό: Mαθαίνει από μόνος του. Έτσι δεν χρειάζεται να του διδάξουμε τις διαφορές μεταξύ δύο αντικειμένων. Αφού τα δει μια φορά, στη συνέχεια είναι σε θέση να τα ξεχωρίζει.

Το ερώτημα είναι πού θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ένας τέτοιος έξυπνος αλγόριθμος. Η απάντηση είναι “παντού”, αρκεί βέβαια να αποδειχθεί στην πράξη ότι δεν κάνει λάθη. Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι ο στρατός. Ειδικά ο αμερικανικός στρατός χρησιμοποιεί τέτοια συστήματα εδώ και πολλά χρόνια προκειμένου τα έξυπνα συστήματα άμυνας να μπορούν να αναγνωρίζουν τους εχθρικούς στόχους. Στα συστήματα αυτά, πάντα υπάρχει ένας άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση. Όχι πια. Τώρα, ο υπολογιστής θα αποφασίζει μόνος του και θα εκτοξεύει πυραύλους ή σφαίρες στον (υποτιθέμενο) εχθρό.

ote.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).