Αν και το προηγούμενο έτος, η Apple είχε μία σειρά καμπάνιες προώθησης, φέτος δεν προώθησε κανένα από τα προϊόντα της σαν δώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Κατά την τελευταία δεκαετία, κάθε 14η Φεβρουαρίου η Αpple κοσμούσε πάντα το ηλεκτρονικό κατάστημα της με ρομαντικά θέματα των προϊόντων της.
Εφέτος, η Αpple δεν προωθεί πλέον τις συσκευές της σαν δώρα, και απλά αναφέρει την διαφημιστική εκστρατεία “Start something new” (Ξεκινήστε κάτι νέο) στην οθόνη καλωσορίσματος της online ιστοσελίδα της.
Το Apple.com προφανώς το κάνει για να διατηρεί τη διαφημιστική εκστρατεία start something new και ίσως πιστεύει ότι είναι πολύ πιο σημαντικό από κάποια αντίστοιχη ρομαντική καμπάνια.
Ένας λόγος γι ‘αυτό μπορεί να είναι τo επερχόμενο έξυπνο ρολόι της Αpple. Η Αpple ίσως πιστεύει ότι έτσι θα κρατήσει τους επισκέπτες σε αγωνία για το wearable προϊόν της.
Ένας άλλος λόγος είναι ίσως ότι η συγκεκριμένη εκστρατεία δημιουργήθηκε πρόσφατα και δεν είναι λογικό να την κατεβάσει αμέσως, έστω και για μία ημέρα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Αpple δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για να προσφέρει εκπτώσεις ή κάποιου άλλου είδους ειδικές προσφορές.