Η Apple χάνει την πρώτη θέση αξίας εμπορικού σήματος από την Google

Η Google πέρασε την Apple και πλέον έχει την πρώτη θέση στη λίστα μα τα πιο πολύτιμα εμπορικά τα στον κόσμο. Η φετινή έρευνα της BrandZ αναφέρει ότι η Apple έπεσε από πέρυσι και άφησε αρκετό χώρο για στην Gοogle.

Google brandz

Η έρευνα του Millward Brown αξιολογεί την αξία του εμπορικού σήματος της Gοogle σε 115.900.000.000 ευρώ, ενώ η Apple έρχεται σε δεύτερη θέση με την αξία της να φτάνει τα 107.900.000.000 ευρώ.

“Η Google έχει φέτος ένα εξαιρετικά καινοτόμο προϊόν, το Google Glass, αρκετές επενδύσεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και μια σειρά από πολύ καλές συνεργασίες”, δήλωσε ο Benoit Tranzer, επικεφαλής της Millward Brown στη .

Η ετήσια έρευνα για το 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands (διαβάστε ολόκληρη την έρευνα PDF, για , δεξί κλικ και αποθήκευση ως) δείχνει ότι η συνολική αξία των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο έχει ανέβει κατά 12%, που μεταφράζετε σε 2.900 δισεκατομμύρια δολάρια ή 2.120 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η Apple κατείχε την πρώτη θέση για τρία συνεχόμενα έτη, αλλά φαίνεται ότι φέτος δεν ήταν η χρονιά της, καθώς η αξία του εμπορικού της σήματος μειώθηκε κατά 20% από το προηγούμενο έτος.

Η IBM έρχεται τρίτη, ακριβώς στην ίδια θέση με πέρσι, και η αξία του εμπορικού της σήματος φτάνει τα 78.440.000.000 ευρώ. Η ακολουθεί στην τέταρτη θέση, με αξία 65.800.000.000 ευρώ, σχεδόν 30% πάνω από τα περσινά αποτελέσματα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).