Παρά τα απογοητευτικά τελευταία στοιχεία για τις πωλήσεις του iPad, η Apple παραμένει η νούμερο ένα μάρκα tablet σε ένα ευρύ κοινό. Ακόμα κι αν οι ανταγωνιστές της Apple, η Samsung ειδικότερα, έχει μειώσει την απόσταση πρόσφατα, το χάσμα όσον αφορά τις αποστολές νέων συσκευών της Apple (η εταιρεία πούλησε περισσότερα από 200 εκατομμύρια iPads από την κυκλοφορία του, τον Ιούνιο του 2010), εξακολουθεί να είναι πολύ μεγάλο.
Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε πρόσφατα το online διαφημιστικό δίκτυο Chitika δείχνουν πώς η Apple οδηγεί την αγορά των tablets ακόμα. H Chitika παρακολουθεί τη χρήση των tablet με βάση τις εμφανίσεις των διαφημίσεων της εταιρείας σε διάφορες συσκευές. Τον Απρίλιο του 2014, τα iPads αντιπροσώπευαν το 77% των δισκίων που έκαναν χρήση του web στη Βόρεια Αμερική, ξεπερνώντας το μερίδιο συσκευών της Samsung και της Amazon που έφτανε το 8% και το 6% αντίστοιχα.
Δείτε το infographic της Statista