Branding, φήμες, φανατισμός, marketing και το δίλημμα

Branding, Brand Name, Marketing: Η επόμενη ναυαρχίδα της Apple θα ονομαστεί το iPhone X, και όχι iPhone 8, σύμφωνα με δημοσίευση της ολλανδικής ιστοσελίδας iCulture. Το iCulture ισχυρίζεται ότι το iPhone χωρίς home button στην οθόνη θα ονομαστεί το iPhone X, μέσω μιας “αξιόπιστης πηγής”, με βάση “πληροφορίες που ανακοίνωσε η ίδια η Apple στο Cupertino” σε συνεδρίαση την Πέμπτη. Φυσικά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την δημοσίευση.

Είναι μια από τις εκατοντάδες φήμες που περιτριγυρίζουν το μυστήριο πριν από κάθε νέα κυκλοφορία κάποιας συσκευής, και προσπαθούν να χορτάσουν την ακόρεστη περιέργεια του καταναλωτικού κοινού, που περιμένει στη γωνία με την πιστωτική κάρτα ανά χείρας.Branding

Μέσα από αυτή την ιστοσελίδα, μιλάμε πολύ συχνά για τα fanboys της Apple, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια στη σελίδα μας στο Facebook θα δείτε ότι ο φανατισμός δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της εταιρείας από το Cupertino. Υπάρχουν οι φανατικοί της Microsoft, της Apple, της Xiaomi , της Samsung, και γενικότερα φανατισμένοι με κάθε Brand name.

Ο όρος Branding αναφέρεται στη στρατηγική μιας εταιρείας ενώ το Marketing που ακούμε πολύ συχνά στις τακτικές που θα ακολουθήσει η εταιρεία για να εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική.

Το Marketing είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν, ενώ το Branding είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να συνδέονται με το προϊόν, που κάνει τους ανθρώπους να θυμούνται το προϊόν, και να εμπιστεύονται μία εταιρεία. Είναι αυτό που κάνει το καταναλωτικό κοινό fan μιας εταιρείας.

Το κάθε Marketing προσπαθεί να μετατρέψει την επιθυμία σε ανάγκη. Με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, αντιστοιχίζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες με τον πελάτη-στόχο που τα χρειάζεται ή τα επιθυμεί, ή ακόμα καλύτερα αφού κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, κατασκευάζει τα αντίστοιχα προϊόντα / υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί (βλέπε Microsoft και Windows Insiders).

To Marketing γνωστοποιεί (διαφήμιση και προώθηση), και καταστεί διαθέσιμα τα προϊόντα μέσα από τα κανάλια διανομής στην τιμή που θα πρέπει να πωλούνται.

Από τα παραπάνω μπορεί κάποιος να υποψιαστεί, ότι οι εκατοντάδες δημοσιεύσεις για τα χαρακτηριστικά επερχόμενων προϊόντων, εξυπηρετούν απόλυτα το Marketing και κατ’επέκταση το Branding μιας εταιρείας.

Έτσι κάθε μικρή φήμη αποκτάει ιδιαίτερη σημασία, προσθέτοντας αξία στο Branding και επεκτείνοντας το Marketing που έχει σαν κυρίαρχο στόχο την εμφάνιση του προϊόντος με κάθε τρόπο.

Στο Internet, η αξία είναι απόλυτα μετρήσιμη με την δημιουργία λέξεων κλειδιών, που αναγνωρίζουν και βαθμολογούν οι μηχανές αναζήτησης. Τα οφέλη είναι τεράστια από κάθε άποψη και για κάθε εμπλεκόμενο!

Από το προφανές που είναι η ίδια η εταιρεία που παράγει το προϊόν, μέχρι την ιστοσελίδα που δημοσιεύει τη φήμη συλλέγοντας πολύτιμα clicks (και κατ’επέκταση διαφημίσεις) από ένα φανατισμένο κοινό που περνάει την ώρα του υποστηρίζοντας Brand Names, σαν να έχει απολαβές από τα κέρδη των εταιρειών, όλα δείχνουν πόσο σημαντικά είναι τα οφέλη.

SecNews και όλα τα παραπάνω.

Από τότε που βγάλαμε το iguru.gr στο Internet, αποφασίσαμε να είμαστε διαφορετικοί. Η διαφορετικότητά μας, ήταν μετρήσιμη και προσπαθούσαμε να το ελέγχουμε σε κάθε εσωτερική αξιολόγηση. Προσπαθούμε ακόμα να διατηρήσουμε μια αντικειμενική άποψη, παρουσιάζοντας τα τελευταία τεχνολογικά νέα με προσωπικές απόψεις, που πολλές φορές είναι αντίθετες με το branding και το marketing. Πάντα με το ανάλογο κόστος φυσικά….

Fact: Το παιχνίδι έχει στηθεί πολύ πριν από εμάς

Όμως όπως είπαμε παραπάνω η τα οφέλη του συγκεκριμένου παιχνιδιού αφορούν κάθε εμπλεκόμενο. Αν δεν αναφέρουμε την φήμη δεν θα επιβιώσουμε σαν σελίδα, καθώς η πλειοψηφία όπως προαναφέραμε αναζητεί την πληροφορία που θα κάνει την διαφορά, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Οι λόγοι που ποντάρει το ίδιο το marketing καμιά φορά κινούνται στην σφαίρα του εγωισμού, ή κάποιας χαμηλής αυτοεκτίμησης που ενισχύεται με μια super duper συσκευή. Οι επιστήμονες πίσω από το Marketing γνωρίζουν τις ανασφάλειες και την ανάγκη αυτοπροβολής του αγοραστικού κοινού. Το fanboy από όπου κι αν προέρχεται υποδηλώνει την επιτυχία του Branding με την απόλυτη αναγνωρισιμότητα και αφοσίωση στο Brand Name.

Το δίλημμα:

Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και όπως φαίνεται είναι αδύνατο ακόμα και αν θες, να μην πάρεις θέση, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ποιος επιθυμεί να κοιτάξει μέσα του; Είναι πολύ καλύτερο και πολύ πιο εύκολο να κοιτάζουμε τις βιτρίνες.

Το δίλημμα εκτός από δικό μας αφορά άμεσα και εσάς που βρίσκεστε πίσω από την άλλη πλευρά της οθόνης:

Φυσικά δεν μιλάω πλέον για το Secnews, αλλά για το τι επιλέγουμε να διαβάζουμε… και ίσως, για το πως αξιολογούμε και πως λαμβάνουμε τα μηνύματα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).