BSI (Γερμανία) μην χρησιμοποιείτε προϊόντα της Kaspersky

Το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ασφάλειας Πληροφοριών της ς, , προειδοποιεί τις εταιρείες να μην χρησιμοποιούν προϊόντα προστασίας της .

Η Kaspersky είναι μια εταιρεία ασφαλείας με έδρα τη Μόσχα, που ιδρύθηκε το 1997. Στο ιστορικό της έχει πάρα πολλές επιτυχίες, αλλά και διαμάχες για την πιθανή σχέση της εταιρείας με τη ρωσική κυβέρνηση.kasperskylab

Η Kaspersky πιστεύεται ότι επειδή προσφέρει υπηρεσίες προστασίας στις Ρωσικές κρατικές υποδομές, δεν μπορεί να παραμείνει εντελώς ουδέτερη.

Σήμερα, η BSI ζήτησε από τις γερμανικές εταιρείες να αντικαταστήσουν το Kaspersky AV και οποιαδήποτε άλλα προϊόντα της εταιρείας με εναλλακτικό λογισμικό από μη Ρώσους προμηθευτές.

Όπως εξηγεί η δήλωση της BSI, το λογισμικό προστασίας από ιούς έχει συνήθως προνόμια υψηλότερου επιπέδου στα συστήματα των Windows, διατηρώντας μια μόνιμη, κρυπτογραφημένη και μη επαληθεύσιμη σύνδεση με τους διακομιστές του προμηθευτή για συνεχείς ενημερώσεις.

Έτσι αφού η προστασία σε πραγματικό χρόνο από σχεδόν όλες τις εταιρείας ασφαλείας μπορεί να ανεβάσει ύποπτα αρχεία σε απομακρυσμένους διακομιστές για περαιτέρω ανάλυση, υπάρχει η ανησυχία ότι οι Ρώσοι προγραμματιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό τους για να αποκτήσουν ευαίσθητα αρχεία.

  ΑΑΔΕ appodixi bonus σε όσους καταγγέλλουν μη γνήσιες αποδείξεις

Αν και η Kaspersky είναι πιθανώς αξιόπιστη, θα πρέπει να συμμορφώνεται με τους Ρώσικους νόμους, και να επιτρέπει σε κρατικούς πράκτορες να έχουν πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων ιδιωτικών εταιρειών.

Η BSI αναφέρει λοιπόν ότι η Kaspersky θα μπορούσε να αναγκαστεί να βοηθήσει τις Ρώσικες υπηρεσίες πληροφοριών στη διεξαγωγή κυβερνοεπιθέσεων ή στη διεξαγωγή κατασκοπείας.

BSI,Γερμανία,Kaspersky,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  21  =  31