ChatGPT γιατί έγινε πιο χαζό στα βασικά μαθηματικά;

Μια που κυκλοφόρησε πρόσφατα αποκαλύπτει μια τεράστια πρόκληση για την ανάπτυξη της τεχνητής ς: το ChatGPT έχει γίνει χειρότερο στην εκτέλεση ορισμένων βασικών μαθηματικών πράξεων.

Οι στο Πανεπιστήμιο του Stanford και στο Πανεπιστήμιο Berkeley της California ανέφεραν ότι η επιδείνωση είναι ένα παράδειγμα φαινομένου που είναι γνωστό στους προγραμματιστές της τεχνητής νοημοσύνης σαν drift.

chatgpt featured

Τι συμβαίνει;

Οι προσπάθειες βελτίωσης ενός μέρους των εξαιρετικά πολύπλοκων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης κάνουν άλλα μέρη των μοντέλων να έχουν χειρότερη απόδοση.

Μέχρι στιγμής, οι ερευνητές δοκίμασαν δύο εκδόσεις του ChatGPT: την 3.5, που είναι διαθέσιμη δωρεάν διαδικτυακά, και την premium συνδρομητική έκδοση 4.0. Τα αποτελέσματα δεν είναι ελπιδοφόρα.

Έδωσαν στο μια βασική εργασία: να αναγνωρίσουν εάν ένας συγκεκριμένος αριθμός είναι πρώτος αριθμός.

Ο 17.077 είναι πρώτος αριθμός; Ο 17.947 είναι πρώτος; Αν δεν είστε γνώστης, δεν μπορείτε να το επεξεργαστείτε στο μυαλό σας, αλλά είναι πολύ εύκολο να αξιολογήσουν οι υπολογιστές.

Για να παρακολουθήσουν την απόδοση, οι ερευνητές τροφοδότησαν το ChatGPT 1.000 διαφορετικούς αριθμούς. Τον Μάρτιο, το premium GPT-4, προσδιόρισε σωστά αν το 84% των αριθμών ήταν πρώτοι ή όχι, μια αρκετά μέτρια απόδοση για ένα υπολογιστή.

Μέχρι τον Ιούνιο το ποσοστό επιτυχίας του είχε πέσει στο 51%. Σε οκτώ διαφορετικές εργασίες, το GPT-4 έγινε χειρότερο σε έξι από αυτές.

Το GPT-3.5 βελτιώθηκε λίγο, αλλά παραμένει χειρότερο από τον έξυπνο αδελφό του στις περισσότερες περιπτώσεις.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).