Χρειάζονται 60 δευτερόλεπτα για τον εντοπισμό μιας τηλεφωνικής κλήσης;

Πώς εντοπίζετε μια τηλεφωνική ; Σύμφωνα με τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, πρέπει απλώς να κρατήσετε κάποιον να μιλάει αρκετά για έναν ντετέκτιβ να εντοπίσει την του.

Ενώ αυτό το υπερβολικά χρησιμοποιούμενο σχοινί μπορεί να προσθέσει κάποια ένταση όταν συνδυάζεται με ένα χρονοδιακόπτη που σιγά-σιγά σημειώνει, δεν ταιριάζει πραγματικά στην πραγματικότητα.

Πριν από τους υπολογιστές, υπήρχαν πίνακες διανομής (Switchboards)

Πριν το παγκόσμιο τηλεφωνικό σύστημα μηχανογραφηθεί, οι δρομολογήθηκαν μέσω ενός δικτύου φυσικών διακοπτών από ένα στρατό ανθρώπινων χειριστών. Παραδοσιακά, αυτοί οι χειριστές ήταν σχεδόν αποκλειστικά γυναίκες (αν και οι πρώτοι ήταν έφηβοι που ήταν διάσημοι για τη χονδροειδή γλώσσα τους και τη μη επαγγελματική τους συμπεριφορά).

Όταν εισερχόταν μια κλήση, ο χειριστής τη δρομολογούσε στον προορισμό του συνδέοντάς την φυσικά σε μια ξεχωριστή θύρα σε ένα plugboard. Αργότερα, όμως, ο αυτοματισμός άρχισε να ασκεί σταδιακά την επιρροή του.

Στα τέλη του 19ου αιώνα, η εταιρεία Almon Strowger εφευρέθηκε ο πρώτος ηλεκτρομηχανικός βηματικός διακόπτης στον κόσμο. Με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1891, αυτή η συσκευή επέτρεψε στους χρήστες να καλούν απευθείας άλλους. Ενώ χρειάστηκαν αρκετές δεκαετίες για να επιτευχθεί η εμπορική επιτυχία αυτής της εφεύρεσης, τελικά μετέτρεψε μια εργασία που κάποτε ήταν ανθρώπινη σε μια που εκτελείται από τη δροσερή ακρίβεια μιας μηχανής. Αυτό έθεσε τον τόνο για τον επόμενο αιώνα.

Με την πάροδο του χρόνου, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την αυτόματη πραγματοποίηση κλήσεων σταδιακά έγινε πιο εξελιγμένη. Τελικά, καθώς τα τηλέφωνα μετακινήθηκαν από το γραφείο και το συνδρομητικό τηλέφωνο στο σπίτι, θα μπορούσε να χειριστεί μεγαλύτερες ποσότητες. Οι άνθρωποι μπορούσαν να πραγματοποιούν κλήσεις σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Αλλά οι βασικές αρχές παρέμειναν οι ίδιες.

Σε αυτές τις προηγούμενες εποχές, η παρακολούθηση κλήσεων ήταν μια εμπλεκόμενη διαδικασία. Χωρίς μεταδεδομένα που δημιουργούνται από υπολογιστή, η ευθύνη ήταν στην τηλεφωνική εταιρεία. Έπρεπε να παρακολουθήσει τη διαδρομή περιέλιξης μιας σύνδεσης σε διακόπτες και ανταλλαγές για να ανακαλύψει την προέλευσή της. Στη συνέχεια, η τηλεφωνική εταιρεία το παρέδωσε στην επιβολή του νόμου.

Αυτή ήταν μια χρονοβόρα διαδικασία, που απαιτούσε από έναν διαπραγματευτή ή έναν αστυνομικό να διατηρήσει την κλήση ενεργή όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν ο ύποπτος έκλεινε, το παιχνίδι χανόταν για τους καλούς. Έπρεπε, είτε να προσπαθήσουν ξανά, είτε να βρουν έναν άλλο τρόπο για να πιάσουν τον κακοποιό.

Αυτό είναι πιθανότατα όπου το Χόλιγουντ παίρνει την έμπνευσή του. Φυσικά, παίρνουν λίγο ποιητική αδεία. Η παρακολούθηση των κλήσεων αναπόφευκτα χρειάστηκε περισσότερο από ένα ή δύο λεπτά για να ολοκληρωθεί. Αλλά η τεχνική ακρίβεια θυσιάζεται συχνά στο βωμό της αγωνίας.

Τα αρχεία κλήσεων αποθηκεύονται τώρα ψηφιακά

Τελικά, η μηχανογράφηση έγινε στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Σταδιακά, ανέλαβε καθήκοντα, όπως δρομολόγηση κλήσεων, που είχαν προηγουμένως εκτελεστεί από ανθρώπινους ή μηχανικούς χειριστές.Αυτή η τάση ήταν μια στιγμή. Από την πλευρά των καταναλωτών, επέτρεψε νέες ευκολίες, όπως αναγνώριση κλήσης και αναμονή κλήσεων.

Από την άποψη της επιβολής του νόμου, απλοποίησε τις έρευνες. Οι κλήσεις δεν έπρεπε πλέον να εντοπιστούν χειροκίνητα σε διακόπτες. Ούτε η επιβολή του νόμου έπρεπε να παρακολουθεί τις κλήσεις σε πραγματικό χρόνο – θα μπορούσαν απλώς να δουν τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται από τις κλήσεις.

Η λέξη μεταδεδομένα σημαίνει “δεδομένα σχετικά με δεδομένα”. Στις τηλεπικοινωνίες, τα μεταδεδομένα περιλαμβάνουν πράγματα όπως από πού προήλθε μια κλήση και τον προορισμό της, καθώς και τον τύπο του τηλεφώνου (κινητό, σταθερό ή συνδρομητικό τηλέφωνο) που χρησιμοποιήθηκε.

Επειδή αυτά τα αρχεία είναι ουσιαστικά μικρά τμήματα κειμένου που μπορούν εύκολα να αποθηκευτούν σε μια βάση δεδομένων, οι τηλεφωνικές εταιρείες μπορούν να τα διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό επιτρέπει στους να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με μήνες κλήσης – ή ακόμα και χρόνια – μετά την πραγματοποίησή του.

Η ακριβής διάρκεια ποικίλλει σημαντικά μεταξύ των εταιρειών τηλεφώνου και η καθεμία έχει τα δικά της πρότυπα. Υπάρχουν επίσης διαφορές ανάλογα με τον τύπο τηλεφώνου και το τηλεφωνικό πρόγραμμα που χρησιμοποιείται.

Το 2011, τα έγγραφα που διέρρευσαν από το FBI αποκάλυψαν ότι ορισμένες τηλεφωνικές εταιρείες διατηρούν αρχεία σχετικά με τις συνδρομές μετά την πληρωμή σημαντικά περισσότερο από εκείνα που γίνονται από προπληρωμένα τηλέφωνα ή τηλέφωνα “burner”, τα οποία χρησιμοποιούνται συχνά από εγκληματίες.

Επειδή τα αρχεία κλήσεων αποθηκεύονται τώρα ψηφιακά, οι ερευνητές μπορούν επίσης να αποκτήσουν πρόσβαση σε αρχεία με επίπεδο αμεσότητας που προηγουμένως δεν ήταν δυνατό. Αφού δημιουργηθεί όλα τα νομικά έγγραφα, είναι απλώς θέμα αναζήτησης ενός αρχείου σε μια βάση δεδομένων.

Η επιβολή του νόμου δεν χρειάζεται να περιμένει

Είναι πιο εύκολο από ποτέ για τις αρχές επιβολής του νόμου να εντοπίζουν συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις. Μπορείτε να ευχαριστήσετε για τη μηχανοργάνωση του τηλεφωνικού συστήματος για αυτό.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τους οποίους οι εγκληματίες μπορούν να επικοινωνούν και να αποφεύγουν τη λεπτή μπλε , όπως με VPN και κρυπτογραφημένες εφαρμογές φωνής. Αυτές οι περιπτώσεις δεν θα επιλυθούν τόσο εύκολα – ακόμη και αν περιμένετε λίγα λεπτά για να εντοπίσετε την κλήση.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Anastasis Vasileiadis

Οι μεταφράσεις είναι σαν τις γυναίκες. Όταν είναι ωραίες δεν είναι πιστές και όταν είναι πιστές δεν είναι ωραίες.

2 Comments

Leave a Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).