Cosmote μια εταιρεία με πρόβλημα συστημικό

Δύο ώρες μετά την χθεσινή δημοσίευση “Cosmote μια εταιρεία για τα μανταλάκια”, μας κάλεσαν από την Cosmote στο κινητό του iGuru.gr.

Η κοπέλα που μας κάλεσε ήταν ευγενικότατη και μας ζήτησε χρόνο να διερευνήσει το συμβάν, αναφέροντας στο τέλος της συνομιλίας ότι θα επικοινωνήσει και πάλι μαζί μας. Χθες το απόγευμα δέχτηκα μια κλήση από το 13888 για να με ενημερώσουν ότι θα με καλέσουν σήμερα.cosmote

Πραγματικά σήμερα κατά τις 12:00 με κάλεσε ο κ. Γιαννικόπουλος Ευστράτιος, προϊστάμενος του τμήματος προσφορών Cosmote e-Value.

Τα νέα ήταν καλά, αρχικά ο κ. Γιαννικόπουλος ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου πρότεινε την άμεση μεταφορά των 4 αριθμών από τη NOVA στην Cosmote, χωρίς την καταβολή κάποιας εγγύησης.

Μαζί με αυτό, σαν έμπρακτη συγνώμη ανέφερε ότι οι δύο πρώτοι μήνες της υπηρεσίας θα είναι δωρεάν.

Δέχτηκα την προσφορά, αλλά είχα μια ερώτηση, η οποία απαντήθηκε πολύ διπλωματικά. Η ερώτησή μου ήταν φυσικά, γιατί επιλέχθηκα να πληρώσω 440 ευρώ εγγύηση από την στιγμή που δεν χρωστάω κάτι στην εταιρεία.

Η απάντηση ” το λάθος ήταν συστημικό” με άφησε με περισσότερα ερωτήματα. Το σύστημα είναι λάθος; Ποιος διοικεί το σύστημα; Μπορεί το σύστημα να ελέγχει για χρέη σε τρίτους;

Όμως το ερώτημα που με απασχολεί περισσότερο είναι και το “Τι θα γινόταν αν δεν είχα πρόσβαση να γράψω την περιπέτειά μου σε ένα site σαν το iGuru.gr;”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

37 Comments

Leave a Reply
  1. Εχω εργαστεί σε πάροχο Τηλ.επικοινωνίας αρκετά χρόνια και ήθελα να σε ενημερώσω για την εγγύηση που αναφέρθηκες σε προηγούμενο άρθρο. Ο πωλητής δεν μπορεί να γνωρίζει αν θα ζητηθεί εγγύηση. όταν καταχωρηθεί η αίτηση του πελάτη τότε η Ανεξάρτητη Αρχή Πιστοληπτικής Αξιολόγησης βεβαιωνει την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών της επιχείρησής ,σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, με στόχο τον περιορισμό του πιστωτικού κινδύνου έναντι των οφειλετών της. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις κάποια οφειλή στον συγκεκριμένο πάροχο. Μπορει να οφείλεις για παράδειγμα στην ΔΕΗ ή σε τράπεζα ή στην Εφορία. Την εγγύηση την ζητάνε για την φερεγγυότητα του πελάτη και επιστρέφεται σε επόμενους λογαριασμούς ανάλογα την πολιτική κάθε εταιρείας.

  2. Εγώ νομίζω πως τα θες και όλα δικά σου λιγάκι.. εφόσον η εταιρεία αποφάσισε να σου βγάλει εγγύηση, την πληρώνεις όπως ακριβώς θα την πλήρωνες και στην ΔΕΗ αλλά και σε πολλούς παρόχους. Η εγγύηση που πληρώνεις σε ενοίκιο σπιτιού δεν σε πειράζει δηλαδή; Καλό ειναι να φτιάξεις ένα άρθρο που να πιάνει σε γενικό επίπεδο τι σημαίνει εγγύηση και για ποιο λόγο πρέπει να την πληρώσει κάποιος. Η εταιρεία κάποιο λόγο θα είχε για να μην σε εμπιστεύεται να μπεις χωρίς εγγύηση.

  3. Πριν 1 χρόνο ακριβώς αναγκάστηκα να “μετακομίσω” στη vodafone παρά του ότι γνώριζα εξ αρχής ότι δεν έχει επαρκή κάλυψη στο νησί που ζω. Ο λόγος ήταν (καθώς μέχρι εκείνη τη στιγμή ήμουν 100% ικανοποιημένος από την cosmote και στα σταθερά μου και στο κινητό μου) η απόρριψη της αίτησης μου για μία extra sim να μοιράζομαι τα data μου με το tamplet μου. Η εταιρεία ΑΝΑΙΤΙΑ ζήτησε χρηματική εγγύηση 240 ευρώ για την κάρτα που έχει μηνιαία συνδρομή 3 ευρω. Παρά τις επικοινωνίες με τα καταστήματα στην περιοχή μου και την εξυπηρέτηση πελατών, παρά την εύλογη απορία κάθε προσώπου της εταιρείας που αδυνατούσε να κατανοήσει τον λόγο της χρηματικής εγγύησης καθώς ούτε οικονομικές εκκρεμότητες είχα, ούτε καθυστερήσεις πληρωμών κλπ δεν κατόρθωσα να πάρω την extra sim. Όλοι μου λέγαν ότι η εγγύηση βγαίνει “συστημικά” και δεν μπορούν να επέμβουν!!!! Τέλος, μου πρότειναν να κάνω αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία μήπως και στη τελευταία επικοινωνία φεύγοντας αλλάξει κάτι… Όπως σωστά καταλάβατε, η εταρεία δεν κατάφερε να ξεπεράσει το… “συστημικό λάθος” και εγώ κατέληξα στην vodafone με το τηλέφωνο μου να αδυνατεί να συνδεθεί επαρκώς οπουδήποτε δεν υπάρχει wifi….

  4. Εκεί πού είναι καλή είναι στην περίπτωση βλάβης, πιστεύω έχει την ποιο γρήγορη αποκατάσταση.

  5. καλησπέρα και απο εμένα. πριν 2 μηνες εκανα ανανέωση στο συμβόλαιο μου μέσω COSMOTE app. Ανανέωσα για 14.43€/μηνα για 24 μηνες. Ο πρώτος λογαριασμος ήταν 26€. Σε ερώτηση γιατι και πως η απάντηση που παίρνω εδω και ενα μηνα ειναι ότι εξετάζουν το ζήτημα.
    καλά κρασιά που λένε και στο χωριό…Να συμπληρώσω οτι εχω screenshot απο το app καθώς και συμβόλαιο pdf το οποίο ομως μετα τον 17 μηνα η χρέωση ανέρχεται στα 35+€. μεσοσταθμικα δηλαδή 18/μηνα. Ελα ομως που εγώ ανανέωσα για 14.43 για 24 μήνες τελικό ποσό με ΦΠΑ και φόρους και ολα κομπλέ (πράγμα το οποίο μου επιβεβαίωσαν στη συνομιλία αλλα δεν ήξεραν πως και τι και θα το εξετάσουν)

  6. Σε όποιον το έχω αναφέρει αδυνατεί να πιστέψει τα 2 προβλήματα που αντιμετώπισα στο κινητό με τη cosmote.

    Με καλούσαν στο κινητό και αν δεν απαντούσα αμέσως το τηλέφωνο το απαντούσε άλλος συνδρομητής. Το ανέφερα και εγώ κ ο άλλος συνδρομητής ως βλάβη και μετά από κάποιες μέρες διορθώθηκε.

    Το δεύτερο θέμα το οποίο με ανάγκασε να φύγω από το δίκτυο τους ήταν το ότι ένα απόγευμα και χωρίς κανένα θέμα οφειλής ποσού, διεκοπηκε η υπηρεσία του κινητού. Όποιος με καλούσε άκουγε το μήνυμα ότι ο αριθμός που καλείτε δεν υπάρχει!!!! Μια βδομάδα έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο για ενημέρωση. Η κατάληξη ήταν ότι οι τεχνικοί δεν είδαν κάτι και ότι το πρόβλημα ήταν συστημικό. Έκανα υπομονή μια βδομάδα και έφυγα…

    • Το θέμα με το κινητό που σταμάτησε ξαφνικά να είναι ενεργό, σημαίνει πως κάποιος προσπάθησε να κάνει κακόβουλη ενέργεια. Δηλαδή δήλωσε ότι έχασε το κινητό του χωρίς να γίνει ταυτοποίηση με τον κάτοχο και ζήτησε αντικατάσταση κάρτας SIM. οπότε θα έπαιρνε νέα κάρτα με τον αριθμό σου και θα είχε πρόσβαση σε κωδικούς και e backing. Δεν φταίει ο πάροχος.

      • Θα μπορούσε να ισχύει κάτι τέτοιο. Έχει συμβεί με τραπεζα, να με καλέσουν και να αναφέρουν ότι σας μπλοκαραμε την κάρτα διότι έγιναν προσπάθειες χρέωσης. Οκ, δεκτό. Την ακυρώνουν σου εκδίδουν άμεσα άλλη και την παραλαμβάνεις. Τι εννοείς δεν φταίει ο πάροχος??? Δηλαδή σε κακόβουλη ενέργεια σου διακόπτουν την υπηρεσία, δεν σου λένε τι φταίει και μένεις χωρίς τηλέφωνο? Οπότε όπως το λες έπρεπε να τους ευχαριστήσω που για να με προστατεύσουν με άφησαν μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο.

        • Έχεις ακούσει σχετικά με το SIM swap;;;;;;όταν ζητά κάποιος αντικατάσταση κάρτας λόγο κλοπής/απώλειας τότε γίνεται πλήρη φραγή από τον πάροχο μέχρι να γίνει αντικατάσταση. Αν κάποιος το έκανε με δικά σου στοιχεία η εταιρεία δεν το γνωρίζει. Εσυ πρέπει να ενημερώσεις πως ξαφνικά δεν έχεις καμία παροχή ώστε να κάνουν έλεγχο. Καθημερινά είχαμε αρκετά περιστατικά όταν δούλευα σε πάροχο. Πρέπει και ο πελάτης να είναι σε εγρήγορση σε τέτοια θέματα, δεν είναι πάντα υπεύθυνη η εταιρεία για ότι γίνεται.

  7. Όταν κάνατε τις αιτήσεις για τις γραμμές ο πωλητής δε ήταν εφικτό να γνωρίζει ότι κατόπιν πιστοληπτικου ελέγχου που υποβάλλονται όλες οι αιτήσεις πριν γίνει η επεξεργασια, υπήρχε περίπτωση να ζητηθεί εγγύηση. Θα μπορούσε να είχε ενημερώσει βέβαια, ότι το αίτημα θα περνούσε από πιστοληπτικο έλεγχο αρχικά. Πλέον το credit control ελέγχει την “συμπεριφορά” του καταναλωτή , το ιστορικό του δηλαδή , όχι μόνο προς την συγκεκριμένη εταιρεία στην οποία γίνεται, αλλά επί του συνόλου των τηλεπικοινωνιακων εταιρειών, οπότε αν κάποιος είχε αφήσει ανεξοφλητα π.χ στη Vodafone, αυτό μπορεί να επηρεάσει αντιστοιχο αίτημα που απευθύνεται στη cosmote πχ. Παλαιότερα το φαινόμενο των τηλεπικοινωνιακών “τουριστών ” , που άλλαζαν εταιρείες σαν πουκάμισα δηλαδή αφήνοντας πίσω χρέη ήταν μεγάλο. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν ζητηθεί και εγγυήσεις άνευ λόγου και αιτίας, η που έχουν μείνει στα αρχεία των εταιρειών ανεξοφλητα πόσα χωρίς να είναι υπαιτιότητα του πελάτη και ενώ θα έπρεπε να έχουν διαγραφεί, εξακολουθούν να εμφανίζονται σαν ανεξοφλητα….

  8. Δηλαδή σας φαίνεται παράξενο που ζητάει μια εταιρία εγγύηση…….δλδ η προκαταβολή κατά την αγορά ακινήτου ή ακινήτου περιουσιακού στοιχείου είναι λαθος….το ίδιο κ η εγγύηση κατά το μισθωμα….

  9. Κάτι παρόμοιο και στην δική μου περίπτωση που για να ολοκληρωθεί η αίτηση για γραμμή fiber η Nova μου ζήτησε 240€ εγγύηση!!! Χρόνια πελάτης της χωρίς να χρωστάω ούτε ένα cents! Και απο εξυπηρέτηση, άστα να μου σου τύχει και την χρειαστείς!

  10. Δυστυχώς, έχω πολλά παράπονα από τη Cosmote πρώτα για τα κινητά στα οποια οτι προβλημα ειχαμε ποτε δεν σήκωναν στην εξυπηρέτηση έπαιρναν τα 0.20 λεπτά και έλεγε μετά οτι οι γραμμές είναι κατειλημμένες καλέστε αργότερα κάθε φορά έπαιρναν τα 0.20 λεπτά χωρίς εξυπηρέτηση και όταν το σήκωναν δεν ήξεραν τι τους γίνεται ευτυχώς τα κινητά δεν ήτανε με συμβόλαιο ήτανε απλά καρτοκινητά, τα πήγαμε όλα στη Vodafone και ηρεμήσαμε άμεση εξυπηρέτηση πολλά δώρα όταν έχουμε πρόβλημα και άμεση ανταπόκριση και σε σταθερά και σε κινητά και δεν το λεω για να κάνω διαφήμιση άλλα η Cosmote με τις ακριβές τιμές που έχει την χάλια εξυπηρέτηση και ότι υπάρχει αδιαφορία δεν είναι να υπογράφεις συμβόλαια ούτε εμπιστοσύνης είναι δυστυχώς δεν είναι σωστοί και είναι και ακριβές οι τιμές τους ενταξει μπωρει να ειναι μπρωστα σε τεχνολογια να εχει καλυτερο σημα απο την vodafone να εχει οπτικες ινες και αλλα πολλα αλλα αμα ειναι αναξιοπιστη τι να τα κανεις ολα αυτα καλυτερα λιγα και φτηνα και αριστη εξυπηρετηση παρα να σε εχουνε γραμμενο

  11. 6 μήνες μετά και αμέτρητα τηλέφωνα 100αδες λεπτά στην αναμονή και να επαναλαμβάνω το πρόβλημα που έχω σε κάθε υπάλληλο που τυχαίνει να σηκώσει το τηλέφωνο τελικά βρήκα λύση σε άλλη εταιρεία. Έκανε η επιχείρηση μου ένα έτοιμα για την υπηρεσία cosmote speed booster γιατί στην περιοχή της έδρας μας το καλωδιακο δίκτυο έχει πολύ χαμηλή ταχύτητα ανεξαρτήτως εταιρείας, το αίτημα είχε παγώσει και δεν προχώρησε ποτέ πρακτικά και σε κάθε επικοινωνία άκουγα το ιδιο: “δεν φταίτε εσείς είναι συστημικο πρόβλημα το προωθώ για λυση” τελικά το συστημικο πρόβλημα μου το εξήγησε ο τελευταίος υπάλληλος που επικοινώνησε και τελικά διέκοψα τη συνεργασία μου με την cosmote. Στην εσωτερική αίτηση που κάνει το τμήμα σταθερής προς το τμήμα κινητής για λήψη αριθμού και κάρτας sim για το booster ο υπάλληλος κατέγραψε λάθος τον αριθμό κινητού που έδωσε το σύστημα. Δεν θέλω να σχολιάσω πραγματικά αλλά το να φύγω ήταν η μόνη λογική συνέπεια…

  12. Εχω ιδιο θεμα με εγγυηση 750 ευρώ, η οποια ζητηθηκε ΜΟΝΟ για τα κινητά (2) κι οχι για το σταθερο… Φυσικα δεν εχω ουτε καν καθυστερήσει πληρωμή, αλλιώς δε θα εγραγα εδω. Εν τελει εχω ζητήσει να πανε τα κινητα στο ονομα της συζύγου. Το αποτελεσμα παντως ειναι να ειμαι 1 μηνα τωρα στο περίμενε

    σσ. Για τα σταθερα ακομα περιμενω να μου φερουν εξοπλισμο. Με ειχαν ενημερωσει οτι θα με καλεσει τεχνικος πριν 20 μερες…

  13. Εμεις άραγε πως γράφουμε το δικό μας θέμα; Συστημικό είναι το θέμα μας είπαν..
    Ούτε δώρο ούτε εξυπηρέτηση όμως.
    Η cosmote μέχρι στιγμής δεν δικαιολογεί τις ψηλότερες τιμές της και το όνομα της.

    • Αδερφέ, πιστολιασες άλλη εταιρεία και σε βάλανε στο ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ οπότε μέχρι να ξεχρεώσεις, θα έχεις θέματα.

      Θα μπορούσαν κάλλιστα να μη σε δεχτούν για πελάτη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).