H Fastmail προειδοποιεί σήμερα τους χρήστες της στο Blog της ότι, υπάρχει ενδεχόμενο η DDoS επίθεση εναντίων της να συνεχιστεί και αυτή ητν εβδομάδα.
Διαβάζουμε από την ανακοίνωσή της:
Την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015, γύρω στις 1:08 UTC, η FastMail χτυπήθηκε από μια DDoS επίθεση που είχε σαν αποτέλεσμα κάποιες υπηρεσίες να μην είναι διαθέσιμες πριν ενεργοποιηθεί η στρατηγική μετριασμού για να εμποδίσει την επίθεση. Μια δεύτερη επίθεση ακολούθησε την Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, 2015 γύρω στις 00:34 UTC. Οι επιθέσεις αυτές συνοδεύονταν από αίτημα εκβιασμού που απειλούσε για περαιτέρω επιθέσεις αυτή την εβδομάδα, αν δεν είχαμε πληρώσει στον εισβολέα 20 Bitcoin (περίπου US $ 7.500).
Πρώτα απ ‘όλα, θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Δεν απαντούμε σε απόπειρες εκβιασμού, και εμείς δεν θα πληρώσουμε αυτούς τους εγκληματίες κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Έχουμε ασχοληθεί προγενέστερα με DDoS επιθέσεις, και πρόσφατα ενισχύσαμε την άμυνάς μας για τέτοια ζητήματα. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα ότι οι επιθέσεις θα προκαλέσουν κάποια διαταραχή για τους χρήστες μας, και έτσι δημοσιεύουμε αυτό ως προειδοποίηση για να έχετε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται σχετικά με το τι να περιμένουμε.
Η ανακοίνωση συνεχίζει με μία τεχνική ανάλυση για το τι είναι μια DDoS επίθεση και επισημαίνει ότι όλες οι μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν πέσει θύματα εκβιασμού την τελευταίες ημέρες, συμπεριλαμβανομένων των Runbox, Zoho, HushMail και ProtonMail
Το κείμενο κάνει μία αναφορά σε ποιές κρατικές υπηρεσίες ε΄χουν απευθυνθεί ζητώντας νομική κάλυψη και προστασία και τέλος ζητά από τους πελάτες της να δείξουν υπομονή και κατανόηση