«Ψηφιακοί κληρονόμοι» στο Facebook

Facebook: Εκπρόσωπος του μακαρίτη, θα διαχειρίζεται το προφίλ του νεκρού

Facebook

Επιτέλους, το επιτρέπει στους χρήστες του να αποφασίζουν μόνοι τους για το τι θα συμβεί στο προφίλ τους αφού πεθάνουν.

Η δυνατότητα καθορισμού «ψηφιακού κληρονόμου», ο οποίος θα διαχειρίζεται το προφίλ του μακαρίτη, είναι διαθέσιμη από την Πέμπτη στις ΗΠΑ, με την προοπτική να επεκταθεί αργότερα και σε άλλες χώρες.

Μέχρι σήμερα, το Facebook απλώς πάγωνε τα προφίλ των νεκρών χρηστών, προκαλώντας συχνά την οργή των συγγενών τους, οι οποίοι δεν είχαν καμία δυνατότητα παρέμβασης.

Αυτό πλέον αλλάζει. Στις ρυθμίσεις ασφαλείας του Facebook, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να ορίσει ψηφιακό κληρονόμο είτε να επιλέξει την ολική διαγραφή του προφίλ μετά τον θάνατό του.

Ψηφιακή ζωή και ψηφιακός θάνατος

Ως κληρονόμος, ή «επαφή κληρονομιάς» όπως το ονομάζει το Facebοok, μπορεί να οριστεί μόνο ένας άλλος χρήστης του κοινωνικού δικτύου.

Αν πάντως ο χρήστης δεν ενεργοποιήσει αυτή τη δυνατότητα, αλλά ορίσει ψηφιακό κληρονόμο με κανονική, νόμιμη διαθήκη, το Facebοok θα σεβαστεί την επιθυμία του.

  Facebook, Instagram, WhatsApp ετοιμάζουν λειτουργίες επί πληρωμή

Υπάρχουν ωστόσο περιορισμοί στις παρεμβάσεις που μπορεί να κάνει στο προφίλ ο ψηφιακός κληρονόμος. Έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τις φωτογραφίες του προφίλ, να απαντά σε νέα αιτήματα φιλίας, όχι όμως και να επεμβαίνει σε αναρτήσεις του εκλιπόντα, να αφαιρεί φωτογραφίες ή να διαγράφει το προφίλ.

Η έγινε το η πρώτη μεγάλη εταιρεία του Διαδικτύου που επέτρεψε τον ορισμό ψηφιακών κληρονόμων για τους λογαριασμούς χρηστών στο , στο Google και σε άλλες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με το Facebοok, η νέα λειτουργία επιτρέπει στους συγγενείς των θανόντων να μετατρέπουν το προφίλ τους σε εικονικούς χώρους μνήμης.

Πηγή: tovima.gr

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


1  +  1  =