«Ψηφιακοί κληρονόμοι» στο Facebook

: Εκπρόσωπος του μακαρίτη, θα διαχειρίζεται το προφίλ του νεκρού

Facebook

Επιτέλους, το Facebook επιτρέπει στους χρήστες του να αποφασίζουν μόνοι τους για το τι θα συμβεί στο προφίλ τους αφού πεθάνουν.

Η δυνατότητα καθορισμού «ψηφιακού κληρονόμου», ο οποίος θα διαχειρίζεται το προφίλ του μακαρίτη, είναι διαθέσιμη από την Πέμπτη στις ΗΠΑ, με την προοπτική να επεκταθεί αργότερα και σε άλλες χώρες.

Μέχρι σήμερα, το Facebook απλώς πάγωνε τα προφίλ των νεκρών χρηστών, προκαλώντας συχνά την οργή των συγγενών τους, οι οποίοι δεν είχαν καμία δυνατότητα παρέμβασης.

Αυτό πλέον αλλάζει. Στις ρυθμίσεις ασφαλείας του Facebook, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να ορίσει ψηφιακό κληρονόμο είτε να επιλέξει την ολική του προφίλ μετά τον θάνατό του.

Ψηφιακή ζωή και ψηφιακός θάνατος

Ως κληρονόμος, ή «επαφή κληρονομιάς» όπως το ονομάζει το Facebοok, μπορεί να οριστεί μόνο ένας άλλος χρήστης του κοινωνικού δικτύου.

Αν πάντως ο χρήστης δεν ενεργοποιήσει αυτή τη δυνατότητα, αλλά ορίσει ψηφιακό κληρονόμο με κανονική, νόμιμη διαθήκη, το Facebοok θα σεβαστεί την επιθυμία του.

Υπάρχουν ωστόσο περιορισμοί στις παρεμβάσεις που μπορεί να κάνει στο προφίλ ο ψηφιακός κληρονόμος. Έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τις του προφίλ, να απαντά σε νέα αιτήματα φιλίας, όχι όμως και να επεμβαίνει σε αναρτήσεις του εκλιπόντα, να αφαιρεί φωτογραφίες ή να διαγράφει το προφίλ.

Η Google έγινε το 2013 η πρώτη μεγάλη του Διαδικτύου που επέτρεψε τον ορισμό ψηφιακών κληρονόμων για τους λογαριασμούς χρηστών στο Gmail, στο Google Drive και σε άλλες .

Σύμφωνα με το Facebοok, η νέα λειτουργία επιτρέπει στους συγγενείς των θανόντων να μετατρέπουν το προφίλ τους σε εικονικούς χώρους μνήμης.

Πηγή: tovima.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.082 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).