ΕΕ έλεγχος στις πρακτικές διαφήμισης της Google

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα για την Google, εξετάζοντας εάν η εταιρεία παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ ευνοώντας τις δικές της διαδικτυακές υπηρεσίες προβολής διαφημίσεων σε σχέση με παρόμοιες προσφορές από ανταγωνιστές.

googleads

Σε μια δήλωση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανέφερε ότι η επίσημη έρευνα θα εξετάσει αν η Google έχει αποκόψει τον ανταγωνισμό περιορίζοντας τρίτα μέρη (διαφημιστές, εκδότες ή ανταγωνιστικούς διαμεσολαβητές προβολής διαφημίσεων στο διαδίκτυο) από την πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς σε ιστότοπους και εφαρμογές, ενώ διατηρεί ταυτόχρονα αυτά τα δεδομένα για δική της χρήση.

“Η Google συλλέγει δεδομένα για χρήση σε στοχευμένους διαφημιστικούς σκοπούς, πωλεί διαφημιστικό χώρο και λειτουργεί επίσης σαν διαδικτυακός διαφημιστικός διαμεσολαβητής. Επομένως, η Google είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας για διαδικτυακές προβολές διαφημίσεων”, ανέφερε η εκτελεστική αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Margrethe Vestager.

“Ανησυχούμε για το αν η Google έχει καταστήσει πιο δύσκολο για ανταγωνιστικές διαδικτυακές διαφημιστικές υπηρεσίες να ανταγωνίζονται το λεγόμενο ad tech stack. Οι ίσοι όροι ανταγωνισμού είναι ουσιαστικής σημασίας για όλους στην αλυσίδα”.

Συγκεκριμένα, η έρευνα θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η Google χρησιμοποιεί ορισμένες από τις υπηρεσίες προβολής διαφημίσεων, όπως τις Display & Video 360 (DV360), Google Ads, AdX, και Doubleclick ID.

Η επιτροπή θα εξετάσει επίσης τα ανακοινωθέντα σχέδια της Google για την απόσυρση των cookies τρίτων στο Chrome και την αντικατάστασή τους με το Privacy Sandbox, καθώς και τις εκκρεμείς αλλαγές στα advertising IDs στο Android.

Εάν διαπιστωθεί ότι η Google ευνοεί δικές διαδικτυακές υπηρεσίες προβολής διαφημίσεων έναντι άλλων, η εταιρεία θα μπορούσε ενδεχομένως να αντιμετωπίσει πρόστιμα για την παράβαση των άρθρων 101 και 102 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα οποία απαγορεύουν την κατάχρηση κάποιας δεσπόζουσας θέσης για ανταγωνιστικές συμφωνίες που εμποδίζουν, περιορίζουν ή διαστρεβλώνουν τον ανταγωνισμό εντός της ΕΕ.

Η Google αντιμετωπίζει επίσης τρεις αντιμονοπωλιακές αγωγές στην Αμερική που κατηγορούν την εταιρεία για κατάχρηση της ισχύος της στην αγορά σε διάφορες περιπτώσεις. Οι κατηγορίες εναντίον της Google αναφέρουν από την αναδιάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης έως την εξάλειψη του ανταγωνισμού, τη συνεννόηση με το Facebook για τη χειραγώγηση της αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων και την αντι-ανταγωνιστικότητα στις αγορές των ψηφιακών διαφημίσεων.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).