Facebook πρόστιμο 5 δις από την FTC και νέα μέτρα

Σήμερα 24 Ιουλίου του 2019 επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ στο Facebook από την FTC.

Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι η εταιρεία συμφώνησε σε “νέους περιορισμούς και μια τροποποιημένη εταιρική δομή που θα κρατά την εταιρεία υπεύθυνη για τις αποφάσεις που λαμβάνει για το απόρρητο των χρηστών”.

Facebook

Η λίστα με τους περιορισμούς και τις απαιτήσεις είναι αρκετά μεγάλη, αλλά αν σας ενδιαφέρει μπορείτε μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το PDF από εδώ.

Παρακάτω αναφέρουμε τα κύρια σημεία:

Η ανταλλαγή μη δημόσιων πληροφοριών χρηστών πρέπει να είναι «σαφώς και εμφανώς» αποκαλυπτόμενη και να μην κρύβεται στις πολιτικές απορρήτου ή σε παρόμοια νομικά έγγραφα. Το Facebook χρειάζεται την συγκατάθεση των χρηστών.

Το Facebook πρέπει να βεβαιωθεί στις πληροφορίες δεν μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση από διακομιστές τρίτων μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τις τριάντα (30) ημέρες από τη στιγμή που ο Χρήστης έχει διαγράψει αυτές τις πληροφορίες ή έχει διαγράψει ή τερματίσει τον λογαριασμό του.

  Τεχνικοί του Facebook, έχουν πρόσβαση στο λογαριασμό σας χωρίς κωδικό

Επιπλέον, το Facebook πρέπει να διασφαλίσει ότι οι διαγραμμένες πληροφορίες από τους χρήστες της υπηρεσίας θα διαγράφονται από τους διακομιστές της εταιρείας σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τις 120 ημέρες.

Αριθμοί τηλεφώνου τους οποίους οι χρήστες του Facebook πρόσθεσαν στο λογαριασμό τους για χρήση σε προστασία ασφαλείας, π.χ. 2-factor authentication, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από το Facebook για διαφήμιση ή να μοιράζονται με τρίτους.

Το Facebook δεν μπορεί να παραχωρεί σε ανεξάρτητες εφαρμογές, ιστότοπους ή υπηρεσίες τρίτων μέρος των συνδέσεων του χρήστη, των εγγραφών ή των κωδικών επαλήθευσης ταυτότητας.

Το Facebook θα πρέπει να κάνει τακτικά αυτοματοποιημένες σαρώσεις για να βεβαιωθεί ότι οι κωδικοί πρόσβασης των χρηστών δεν είναι αποθηκευμένοι σε μορφή απλού κειμένου, και αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να κρυπτογραφήσει, να διαγράψει ή να καταστήσει δυσανάγνωστα τα δεδομένα με άλλους τρόπους.
Το Facebook θα πρέπει να διαγράφει τυχόν υφιστάμενα πρότυπα αναγνώρισης προσώπου εντός 90 ημερών και δεν θα μπορεί να δημιουργήσει νέα πρότυπα αναγνώρισης προσώπου εκτός κι αν αποκαλύπτει με σαφήνεια πώς θα χρησιμοποιήσει ή πως θα μοιραστεί τα δεδομένα.

Το Facebook θα πρέπει να “λαμβάνει τακτικές αλλά και διετείς αξιολογήσεις” από “έναν ή περισσότερους ειδικευμένους, αντικειμενικούς και ανεξάρτητους επαγγελματίες που θα επιλέγονται από την ίδια την εταιρεία αλλά θα “εγκρίνονται από την Ανεξάρτητης Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων”.

  Facebook Libra: Τρεις ερωτήσεις για το Facebook

___________________

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


9  +  1  =