Facebook μήνυση από 2000 οικογένειες

Όταν η Frances Haugen άρχισε να αναφέρει τι συμβαίνει εσωτερικά του Facebook το φθινόπωρο του 2021, οι χιλιάδες σελίδες εσωτερικών εγγράφων που διέρρευσε έδειχναν ανησυχητικά σημάδια για το η εταιρεία γνώριζε πολύ καλά ότι μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη νεολαία και ότι έκανε ελάχιστα για να το αλλάξει.

Με περίπου 21 εκατομμύρια Αμερικανούς έφηβους στα social media, το γεγονός δεν πέρασε απαρατήρητο από τους γονείς.

Τώρα λοιπόν ορισμένες οικογένειες μηνύουν τα social media. Από τότε που αναφέραμε για πρώτη φορά αυτήν την ιστορία τον περασμένο Δεκέμβριο, ο αριθμός των οικογενειών που έχουν κάνουν αγωγές έχουν αυξηθεί σε πάνω από 2.000.

Περισσότερες από 350 αγωγές αναμένεται να προχωρήσουν φέτος κατά των social media TikTok, , YouTube, Roblox και τη Meta – τη μητρική εταιρεία του Instagram και του Facebook.

Ο δικηγόρος Matt Bergman εκπροσωπεί ορισμένες οικογένειες. Ξεκίνησε το Social Media Victims Law Center αφού διάβασε τα νέα και τώρα συνεργάζεται με περισσότερες από 1.800 οικογένειες που ασκούν αγωγές εναντίον εταιρειών κοινωνικής δικτύωσης όπως η Meta.

Matt Bergman: Ξανά και ξανά, όταν έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μεταξύ της ασφάλειας των παιδιών μας και των κερδών, επιλέγουν πάντα τα κέρδη.

Αυτό το καλοκαίρι, ο Bergman και η ομάδα του σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη προώθησης της ομοσπονδιακής υπόθεσης εναντίον της Meta και άλλων εταιρειών κοινωνικής δικτύωσης, μια πολλών εκατομμυρίων δολαρίων που αφορά περισσότερο την αλλαγή πολιτικής παρά την οικονομική αποζημίωση.

Matt Bergman: Έχουν σχεδιάσει σκόπιμα ένα που είναι εθιστικό. Καταλαβαίνουν ότι αν τα παιδιά παραμείνουν στο , βγάζουν περισσότερα χρήματα. Δεν δίνουν σημασία στο πόσο επιβλαβές είναι όλο αυτό.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).