Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να μπλοκάρει τους αναστολείς διαφήμισεων ή AdBlockers στην desktop έκδοση της ιστοσελίδας του, για να εμφανίζει διαφημίσεις και στα 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες του.
Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να εξοργίσει πάρα πολλούς χρήστες του κοινωνικού δικτύου που έχουν εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή φραγής διαφημίσεων (198 εκατομμύρια χρήστες σύμφωνα με το PageFair) για να αποφεύγουν τις επεμβατικές ή ογκώδεις διαφημίσεις, αλλά και το κακόβουλο λογισμικό.
Σε μία δημοσίευση στο blog της εταιρείας, ο αντιπρόεδρος της διαφημιστικής πλατφόρμας του Facebook Andrew Bosworth αναγνώρισε ότι για την αντιμετώπιση κακόβουλων διαφημίσεων, οι αναστολείς διαφήμισης ή AdBlockers “ήταν η καλύτερη επιλογή μέχρι σήμερα.”
Αναγνώρισε επίσης, ότι το Facebοok – όπως και πολλοί εκδότες περιεχομένου – έχουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους μέσω της διαφήμισης (αν και ένα μεγάλο μέρος των εσόδων της διαφήμισης του Facebοok προέρχεται από κινητές συσκευές).
Για να κατευνάσει τους δυσαρεστημένους με την “δημοκρατική” απόφαση της εταιρείας, ο Bosworth ανέφερε ότι το Facebοok θα δώσει περισσότερες επιλογές προσαρμογής προτιμήσεων για τις εμφανιζόμενες διαφημίσεις.
“Αν δεν θέλετε να δείτε διαφημίσεις από ένα συγκεκριμένο είδος, όπως ταξίδια ή γάτες, μπορείτε να αφαιρέσετε το είδος αυτό από τις προτιμήσεις διαφημίσεων,” ανέφερε ο Bosworth εξήγησε.
“Έχουμε ακούσει επίσης ότι πολλοί θέλουν να είναι σε θέση να μην βλέπουν διαφημίσεις από επιχειρήσεις ή οργανισμούς που τους έχουν προσθέσει στους καταλόγους των πελατών τους. Έτσι προσθέσαμε εργαλεία που θα επιτρέπουν τον αποκλεισμό τους.”