Facebook: αύξηση σε χρήστες και κέρδη παρά τα σκάνδαλα

Το 2018 ήταν μια δύσκολη χρονιά για το Facebook, με την αποκάλυψη ορισμένων σκανδάλων που ήταν από τα μεγαλύτερα στην ιστορία της εταιρείας. Παρόλα αυτά το Facebook συνεχίζει να βλέπει τα έσοδά του (PDF) αλλά και τον αριθμό των χρηστών του να αυξάνεται.

Εδώ να πούμε ότι σύμφωνα με τα τελευταία , έχουν μειωθεί οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες.

Τους τελευταίους τρεις μήνες του 2018, το Faceboοk ανακοίνωσε 2,32 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα, και 1,52 δισ. ενεργούς χρήστες καθημερινά. Το προτελευταίο τρίμηνο οι αριθμοί ήταν στους 2,27 δισ. και 1,49 δισ. χρήστες αντίστοιχα. Έτσι υπάρχει μια αύξηση της τάξης του 9% από πέρυσι.facebook

Τα έσοδα του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου έφτασαν τα 16,9 δισ. δολάρια το 4ο τρίμηνο, και αυξήθηκαν κατά 30% σε ετήσια .

“Η κοινότητα και οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να μεγαλώνουν”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Mark .

Έχουμε αλλάξει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε την εταιρεία μας για να επικεντρωθούμε στα μεγαλύτερα κοινωνικά ζητήματα και επενδύουμε περισσότερα δημιουργώντας νέους και εμπνευσμένους τρόπους ς των ανθρώπων.

Ενώ το Facebook φαίνεται να συνεχίζει μια ανάπτυξη που δεν σταματάει και το 2018, οι σχέσεις της εταιρείας με τους νομοθέτες αλλά και τους χρήστες δεν ήταν και οι καλύτερες, ειδικά μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της Cambridge Analytica.

Το σκάνδαλο έφερε τον Mark Zuckerberg για πρώτη φορά αντιμέτωπο με το Κογκρέσο των ΗΠΑ.

Η ανακοίνωση των κερδών της εταιρείας ήρθε μετά από άλλο ένα μεγάλο σκάνδαλο που αποκάλυψε η TechCrunch, κάτι που δείχνει ότι το κοινό δεν ενδιαφέρεται και τόσο πολύ για την ιδιωτικότητα του στο .

________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).