Τέρμα τα hashtags στο Facebook

Η Tint, μια υπηρεσία διαχείρισης φίλων στα κοινωνικά δίκτυα, γνωστοποίησε με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους χρήστες της, ότι το κοινωνικό δίκτυο έχει προγραμματίσει το τέλος του hashtag API, που επιτρέπει την πρόσβαση στα δεδομένα hashtag, στις 30 Απριλίου.

Η Tint δήλωσε ότι το εν λόγω API άρχισε να επιστρέφει σφάλματα από χθες και ότι το Facebook έχει επιβεβαιώσει ότι δεν θα υποστηρίζει πλέον το API που χρησιμοποιείται για τα . Έτσι οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν το χαρακτηριστικό δεν θα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα hashtag και στα στατιστικά στοιχεία, σύμωνα με το .facebook hashtag

Ένας εκπρόσωπος του Faceboοk δήλωσε: “Πραγματοποιήσαμε αυτή την αλλαγή, επειδή ακούσαμε από τα μέλη μας ότι θέλουν περισσότερο έλεγχο επί των πληροφοριών που μοιράζονται με τις εφαρμογές. Το Post Search API επιτρέπει σε εφαρμογές να έχουν πρόσβαση σε δημόσιες δημοσιεύσεις μελών. Έτσι σταματάμε αυτό το API για να δώσουμε στα μέλη μας περισσότερο έλεγχο στο πώς οι πληροφορίες τους χρησιμοποιούνται από τις εφαρμογές.”

  Αντιεμβολιαστές, Facebook και emojis

Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις που οι προγραμματιστές μπορούν να εξετάσουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να ηρησιμοποιούν στις αναζητήσεις τους τα hashtags στο Faceboοk:

Το Facebook Solutions API επιτρέπει σε εφαρμογές να επιστρέψουν την καταμέτρηση των δημοσιεύσεων με hashtags. Το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε ένα περιορισμένο σύνολο προγραμματιστών που αναπτύσουν λύσεις για εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης. Οι προγραμματιστές μπορούν να ζητήσουν να εγγραφούν με στο contentsolutions@.com.
Επιπλέον, το κοινωνικό δίκτυο έχει μια εταιρική σχέση με την Datasift, μια υπηρεσία που παρέχει στις εφαρμογές τη δυνατότητα να διεξάγουν αναζητήσεις και να λαμβάνουν ανώνυμες και συγκεντρωτικές πληροφορίες από το Facebοok.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


12  +    =  13