Facebook Υποχρεωτική αλλαγή εμφάνισης τον Σεπτέμβριο

Εδώ και αρκετό καιρό, το επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν στη νέα εμφάνιση της σελίδας, αλλά πάντα προσέφερε και ένα τρόπο για να επιστρέψουν στην παλιά διάταξη.

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο άρχισε να εμφανίζει τώρα ένα μήνυμα που εξηγεί ότι η παλιά διεπαφή θα εξαφανιστεί τον Σεπτέμβριο.

Το μήνυμα επισημαίνει επίσης μερικά από τα βασικά νέα χαρακτηριστικά της διεπαφής, όπως την καθαρότερη εμφάνιση, το μεγαλύτερο κείμενο, γρηγορότερους χρόνους φόρτωσης και ένα dark theme που μπορεί να ενεργοποιηθεί προαιρετικά από το αναπτυσσόμενο μενού.

Η νέα εμφάνιση του Facebook παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο συνέδριο F8 2019 που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του ίδιου έτους. Στη συνέχεια τέθηκε στη διάθεση των χρηστών τον Μάρτιο του 2020.

Η νέα διεπαφή μοιάζει περισσότερο με αυτήν της εφαρμογής του Facebook για κινητά με μια απλή γραμμή πλοήγησης που παρέχει γρήγορη πρόσβαση σε διαφορετικές ενότητες του ιστότοπου, όπως το Watch and Marketplace.

Το λογότυπο του Facebook έχει επίσης επανασχεδιαστεί από την αρχή σε σύγκριση με αυτό της κλασικής διεπαφής του κοινωνικού δικτύου.

  Google επιβεβαιώνει τις παρακολουθήσεις στην Ελλάδα

Φυσικά αναμένονται αντιδράσεις όπως με κάθε μεγάλη αλλαγή. Όμως ο χρόνος θα μας βοηθήσει όλους να αποδεχτούμε το νέο σχεδιασμό.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  11  =  18