Google 2-Step Verification χωρίς αριθμό τηλεφώνου

Η Google ανακοίνωσε ότι απλοποιεί τη διαδικασία της επαλήθευσης σε 2 βήματα (2SV από το 2-Step Verification) για τους λογαριασμούς των χρηστών. Πλέον μπορείτε να ενεργοποιήσετε το 2SV χωρίς να προσθέσετε κάποιο αριθμό τηλεφώνου.

Πριν από την αλλαγή, η Google απαιτούσε από τους χρήστες να δώσουν ένα αριθμό τηλεφώνου, για να μπορέσετε να ρυθμίσετε το 2SV. Τώρα, από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας, μπορείτε να παραλείψετε τον αριθμό τηλεφώνου εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μεθόδο.

Το άρθρο που δημοσιεύτηκε από την Google υπογραμμίζει το γεγονός ότι αυτή η αλλαγή θα βοηθήσει τους διαχειριστές να επιβάλλουν πολιτικές 2SV στους οργανισμούς τους. Η κίνηση όμως είναι ευπρόσδεκτη από όλους τους χρήστες.

Η Google σάς επιτρέπει να επιλέξετε ανάμεσα σε 3 επιλογές για τη ρύθμιση μιας επαλήθευσης σε 2 βήματα. Μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή ελέγχου ταυτότητας όπως το Google Authenticator ή το Microsoft Authenticator. Θα πρότεινα να αναζητήσετε εναλλακτικές λύσεις ανοιχτού κώδικα όπως το Aegis Authenticator για Android ή το 2FAS (Android, iOS).

Προαιρετικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κλειδί ασφαλείας hardware, όπως ένα YubiKey.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι η νέα διαδικασία επαλήθευσης δεν είναι αποκλειστική για τους πελάτες του Google Workspace. Είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών λογαριασμών. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η αλλαγή θα τεθεί σε εφαρμογή τις επόμενες δύο ημέρες. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την επαλήθευση σε 2 βήματα για τον Λογαριασμό σας Google από τη σελίδα ασφαλείας του λογαριασμού σας.

screenshot 2024 05 07 15 52 53

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.096 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).