Google: Εξατομικευμένες και μη εξατομικευμένες διαφημίσεις

GDPR και Google συνέχεια: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) είναι ο νέος νόμος περί προστασίας δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που έχει τεθεί σε ισχύ από τις 25 Μαΐου του 2018.

Πριν από την συγκεκριμένη ημερομηνία, όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ, επικαιροποίησαν τις πολιτικές τους αλλά και περιεχόμενο της αίτησης συναίνεσης των χρηστών. Έτσι λοιπόν και η Google, ανακοίνωσε νέες πολιτικές για τους χρήστες των υπηρεσιών της στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ).google

Η εταιρεία διευκρίνισε σήμερα ότι απαιτείται από την νομοθεσία η ρητή συναίνεση των χρηστών για τη χρήση των διαφορετικών cookie που χρησιμοποιεί για την συλλογή, κοινοποίηση και τη χρήση προσωπικών δεδομένων για σκοπούς εξατομίκευσης διαφημίσεων.

Η Google διέθεσε στο κοινό τις επιλογές προβολής διαφημίσεων (περιγράφονται παρακάτω) για τους χρήστες των υπηρεσιών της στον ΕΟΧ. Ας δούμε τα διαφορετικά ήδη διαφήμισης:

Google: Εξατομικευμένες διαφημίσεις

Η Google μπορεί να εξακολουθήσει να εμφανίζει τόσο εξατομικευμένες όσο και μη εξατομικευμένες διαφημίσεις στους χρήστες στον ΕΟΧ.

  Project Zero Γνωρίστε τη μυστική ομάδα hackers της Google

Με τις εξατομικευμένες διαφημίσεις οι χρήστες προσεγγίζονται βάσει των ενδιαφερόντων τους, των δημογραφικών στοιχείων και άλλων κριτηρίων. Οι πάροχοι τεχνολογίας διαφημίσεων ενδέχεται να συλλέγουν, να λαμβάνουν και να χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα των χρηστών με τις εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Google: Μη εξατομικευμένες διαφημίσεις

Η προβολή μη εξατομικευμένων διαφημίσεων πραγματοποιείται με τη χρήση πληροφοριών βάσει του περιβάλλοντος και όχι βάσει της προηγούμενης συμπεριφοράς των χρηστών. Παρόλο που αυτές οι διαφημίσεις δεν χρησιμοποιούν τι ίδιο cookie που χρησιμοποιείται για την εξατομίκευση διαφημίσεων, χρησιμοποιούν ένα άλλο είδος cookie για να επιτρέπεται ο περιορισμός της συχνότητας και οι συγκεντρωτικές αναφορές διαφημίσεων, καθώς και για να αντιμετωπίζονται περιστατικά απάτης και κατάχρησης. Συνεπώς, απαιτείται και πάλι η συναίνεση του χρήστη για τη χρήση cookie για όλους τους παραπάνω λόγους.

Έτσι από σήμερα όλες οι σελίδες μπορούν να επιλέξουν τι είδους διαφημίσεις θα σερβίρουν. Στο iGuRu.gr φυσικά επιλέξαμε τις μη εξατομικευμένες διαφημίσεις, που σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρείας συλλέγουν λιγότερα δεδομένα. Παρόλα αυτά θα πρέπει να να γνωρίζετε ότι με την χρήση της ιστοσελίδας αποδέχεστε και τους νέους όρους παροχής υπηρεσιών.

  iPhone X Face ID: τι έρχεται πίσω από την διαφήμιση;

________________________

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


7  +  2  =