Google αφαιρεί Ad-Trackers από το Android

Η ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απόσυρση των προγραμμάτων παρακολούθησης μέσω διαφημίσεων στο λειτουργικό της σύστημα , ανατρέποντας τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης και της συλλογής δεδομένων σε τηλέφωνα και tablet που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 2,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

surprised girl

Αυτήν τη στιγμή, η Google διαθέτει ειδικά αναγνωριστικά σε κάθε συσκευή Android, επιτρέποντας στους διαφημιστές να δημιουργούν προφίλ για το τι κάνουν οι χρήστες με τα τηλέφωνά τους και να τους προβάλλουν υψηλής στόχευσης.

Η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει εναλλακτικές λύσεις για αυτά τα αναγνωριστικά φέτος και τελικά θα τα αφαιρέσει εντελώς, όπως ανέφερε η εταιρεία στο blog της την Τετάρτη. Η Google ανέφερε ότι οι αλλαγές θα βελτιώσουν το απόρρητο για τους χρήστες του Android, περιορίζοντας τον τεράστιο όγκο δεδομένων που συλλέγουν οι προγραμματιστές εφαρμογών από άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Ωστόσο, η κίνηση αυτή θα μπορούσε να δώσει στην Google ακόμη μεγαλύτερη εξουσία στην ψηφιακή διαφήμιση και είναι πιθανό να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες που έχουν εκφράσει ήδη οι ρυθμιστικές αρχές για τις ανταγωνιστικές πρακτικές της εταιρείας…

  Microsoft και OpenAI ετοιμάζουν ένα ChatGPT-Bing

Να αναφέρουμε ότι κέρδισε 61 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2021 (PDF).

Η ανακοίνωση έρχεται ένα χρόνο περίπου μετά την απόφαση της Apple να μπλοκάρει ad trackers στο δικό της λειτουργικό σύστημα, δίνοντας στους πελάτες περισσότερα εργαλεία για να περιορίσουν τα δεδομένα που μοιράζονται με τους προγραμματιστές εφαρμογών.

Η Google αντιπαραβάλλει το σχέδιό της με αυτό της , αναφέροντας ότι θα πραγματοποιήσει τις αλλαγές τα επόμενα δύο χρόνια, και ότι θα συνεργαστεί στενά με τους προγραμματιστές εφαρμογών και τη διαφημιστική βιομηχανία για να δημιουργήσουν νέους τρόπους στόχευσης διαφημίσεων.

Φυσικά θα πρέπει να μετρήσουν πρώτα την αποτελεσματικότητά τους πριν πραγματοποιήσουν οποιεσδήποτε αλλαγές.

“Συνειδητοποιούμε ότι οι άλλες πλατφόρμες έχουν υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο των διαφημίσεων, περιορίζοντας ωμά τις υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές και διαφημιστές”, δήλωσε ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων για την ασφάλεια και το απόρρητο του Android, στο blog.

“Πιστεύουμε ότι χωρίς να παρέχουμε μια εναλλακτική διαδρομή για τη διατήρηση του απορρήτου, τέτοιες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αναποτελεσματικές και να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα για το απόρρητο των χρηστών και τις επιχειρήσεις των προγραμματιστών”.

Google,ads,android,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).