Google αφαιρεί Ad-Trackers από το Android

Η Google ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την απόσυρση των προγραμμάτων παρακολούθησης μέσω διαφημίσεων στο λειτουργικό της σύστημα Android, ανατρέποντας τον τρόπο λειτουργίας της διαφήμισης και της συλλογής δεδομένων σε τηλέφωνα και tablet που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 2,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

surprised girl

Αυτήν τη στιγμή, η Google διαθέτει ειδικά αναγνωριστικά σε κάθε συσκευή Android, επιτρέποντας στους διαφημιστές να δημιουργούν προφίλ για το τι κάνουν οι χρήστες με τα τηλέφωνά τους και να τους προβάλλουν διαφημίσεις υψηλής στόχευσης.

Η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει εναλλακτικές λύσεις για αυτά τα αναγνωριστικά φέτος και τελικά θα τα αφαιρέσει εντελώς, όπως ανέφερε η εταιρεία στο blog της την Τετάρτη. Η Google ανέφερε ότι οι αλλαγές θα βελτιώσουν το απόρρητο για τους χρήστες του Android, περιορίζοντας τον τεράστιο όγκο δεδομένων που συλλέγουν οι προγραμματιστές εφαρμογών από άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Ωστόσο, η κίνηση αυτή θα μπορούσε να δώσει στην Google ακόμη μεγαλύτερη εξουσία στην ψηφιακή διαφήμιση και είναι πιθανό να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες που έχουν εκφράσει ήδη οι ρυθμιστικές αρχές για τις ανταγωνιστικές πρακτικές της εταιρείας…

  H Google ανακοίνωσε τη φωνητική αναζήτηση με το Chrome

Να αναφέρουμε ότι κέρδισε 61 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις μόνο το τέταρτο τρίμηνο του 2021 (PDF).

Η ανακοίνωση έρχεται ένα χρόνο περίπου μετά την απόφαση της Apple να μπλοκάρει ad trackers στο δικό της λειτουργικό σύστημα, δίνοντας στους πελάτες περισσότερα εργαλεία για να περιορίσουν τα δεδομένα που μοιράζονται με τους προγραμματιστές εφαρμογών.

Η Google αντιπαραβάλλει το σχέδιό της με αυτό της Apple, αναφέροντας ότι θα πραγματοποιήσει τις αλλαγές τα επόμενα δύο χρόνια, και ότι θα συνεργαστεί στενά με τους προγραμματιστές εφαρμογών και τη διαφημιστική βιομηχανία για να δημιουργήσουν νέους τρόπους στόχευσης διαφημίσεων.

Φυσικά θα πρέπει να μετρήσουν πρώτα την αποτελεσματικότητά τους πριν πραγματοποιήσουν οποιεσδήποτε αλλαγές.

“Συνειδητοποιούμε ότι οι άλλες πλατφόρμες έχουν υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο των διαφημίσεων, περιορίζοντας ωμά τις υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές και διαφημιστές”, δήλωσε ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων για την ασφάλεια και το απόρρητο του Android, στο blog.

“Πιστεύουμε ότι χωρίς να παρέχουμε μια εναλλακτική διαδρομή για τη διατήρηση του απορρήτου, τέτοιες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αναποτελεσματικές και να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα για το απόρρητο των χρηστών και τις επιχειρήσεις των προγραμματιστών”.

Εγγραφή στο iGuRu.gr μέσω email

Το email σας για την αποστολή κάθε νέας δημοσίευσης

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

33  +    =  42

Previous Story

Mozilla Firefox 2022

Next Story

Kraken botnet πως ξεγελάει το Windows Defender