Η Google τιμωρεί σελίδες με popups

Η Google ανακοίνωσε ότι από τις 10 Ιανουαρίου του2017, θα χαμηλώσει την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης στις ιστοσελίδες που εμφανίζουν παρεμβατικά αναδυόμενα παράθυρα όταν οι χρήστες επισκέπτονται το site

Η φέρεται να έχει κηρύξει τον πόλεμο στα παρεμβατικά popups και αποφάσισε να τιμωρήσει τις ιστοσελίδες που τα χρησιμοποιούν αποκλείοντας την εμφάνισή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η κίνηση είναι πρωτοποριακή και μπορεί αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του σημερινού Διαδικτύου. Το φαινόμενο το γνωρίζετε πολύ καλά: δεν μπορείτε να επισκεφθείτε μια ιστοσελίδα χωρίς να ενοχληθείτε με προσφορές για εγκατάσταση εφαρμογών, ή άλλες “ειδικές προσφορές”, που συχνά καλύπτουν ολόκληρη την σελίδα.screenshot google

Η Google δημοσίευσε μια λίστα σχετική με τα αναδυόμενα παράθυρα και το τι μπορούν να κάνουν οι webmasters για να τροποποιήσουν τους ιστοχώρους τους αναλόγως.

Να αναφέρουμε ότι η Google ορίζει σαν popup ότι καλύπτει όλη την περιοχή της σελίδας, ενώ αναδυόμενο παράθυρο είναι αυτό που αναφέρει ο όρος.

Τα sites δεν θα πρέπει να εμφανίζουν κάποιο αναδυόμενο παράθυρο που καλύπτει το κυρίως περιεχόμενο της σελίδας, είτε αμέσως μετά την επίσκεψη στην περιοχή, ή κατά την κύλιση της σελίδας.

Οι ιστοσελίδες δεν πρέπει να χρησιμοποιούν παρενθετικά που απαιτούν από το χρήστη να κάνει κλικ σε κάποιο κουμπί για να τα κλείσει για να έχει πρόσβαση στο κύριο περιεχόμενο.

Όταν η ιστοσελίδα φορτώνει, το πρώτο πράγμα που βλέπει ο χρήστης (που ονομάζεται “above-the-fold”) δεν θα πρέπει να είναι παρόμοιο με το μέσο της σελίδας. Αυτό είναι σαν το παραπάνω σενάριο, αλλά αντί να κάνετε κλικ σε κάποιο κουμπί ο χρήστης πρέπει να μετακινηθεί προς τα κάτω.

Η εταιρεία αναφέρει ότι οι ιστοσελίδες που εμφανίζουν αναδυόμενα παράθυρα για τη χρήση , την επαλήθευση ς, ή σαν κουτιά σύνδεσης δεν θα τιμωρηθούν.

Επιπλέον, μικρά banners στην κορυφή της σελίδας που χρησιμοποιούν ένα εύλογο ποσοστό χώρου είναι αποδεκτά.

Εκτός από τους νέους κανονισμούς που σχετίζονται με τα popups η Google ανακοίνωσε επίσης ότι αφαίρεσε την ετικέτα “Mobile Friendly” από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η εταιρεία αναφέρει ότι πάνω από το 85 τοις εκατό στα σημερινά αποτελέσματα αναζήτησης είναι ήδη Mobile Friendly, και ότι η ετικέτα είναι πλέον περιττή.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.086 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).