Google Διέρρευσε έρευνα με τίτλο Η καλή λογοκρισία

Μια έρευνα-παρουσίαση από τους υπαλλήλους της Google δείχνει τον τρόπο που διαχειρίζεται η εταιρεία την ελευθερία του λόγου και τη λογοκρισία. Η παρουσίαση, που διέρρευσε στην Breitbart News αυτήν την εβδομάδα φέρει τον τίτλο “Η καλή λογοκρισία” ή “The Good Censor,” και είναι ένα μείγμα ευρημάτων και ιδεών που βασίζονται σε συνεντεύξεις και συμβολές από πολλούς δημοσιογράφους, ακαδημαϊκούς και πολιτιστικούς κριτικούς.

Ο στόχος, σύμφωνα με την πρώτη διαφάνεια της παρουσίασης, είναι να “καθησυχαστεί ο κόσμος γιατί η Google προστατεύει από κάθε βλαβερή συμπεριφορά, υποστηρίζοντας παράλληλα την ελευθερία του λόγου”.Google

Οι διαφάνειες είναι μια σπάνια και έντονη ματιά στους συνεχείς αγώνες της Google, οι οποίοι υιοθετούνται σε πολλές τεχνολογικές πλατφόρμες της Silicon Valley, όπως το Facebook και το Twitter, και περιορίζουν σε ένα μεγάλο βαθμό τις ανθρώπινες .

Ουσιαστικά, η εταιρεία αναρωτιέται αν είναι δυνατόν να προστατευθεί από τις αρνητικές πτυχές της ελευθερίας του λόγου, ρητορική μίσους, απειλές, ψεύτικα νέα, bots, troll, προπαγάνδα και παρεμβάσεις στις εκλογές, προωθώντας παράλληλα μια πλατφόρμα που δίνει σε όλους φωνή. Η Google αναφέρει στην παρουσίαση ότι το δια βασίστηκε σε “ουτοπικές αρχές ελευθερίας της λόγου” και ότι η Silicon Valley κατασκευάστηκε σε μεγάλο βαθμό υπό τις κατευθυντήριες αρχές αυτών των ιδανικών.

Η παρουσίαση της Google αναγνωρίζει ότι η “λογοκρισία μπορεί να δώσει στις κυβερνήσεις – και τις επιχειρήσεις – τα εργαλεία για τον περιορισμό της ελευθερίας των ατόμων”. Αλλά εξηγεί και όλους τους λόγους για τους οποίους οι τεχνολογικές πλατφόρμες όπως η αναζήτηση της Google και το είναι υπεύθυνες για την αστυνόμευση του τι συμβαίνει στις εφαρμογές και τις σελίδες τους.

Οι διαφάνειες δίνουν ένα για το πώς μεγάλα τμήματα του διαδικτύου έχουν κυριαρχηθεί από κακόβουλους χρήστες και το γιατί οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας αλλά και οι κυβερνήσεις δεν κατάφεραν να αντιμετωπίσουν αυτά τα θέματα.
Όσον αφορά τη λογοκρισία, η Google σημειώνει στις διαφάνειες πώς τριπλασιάστηκαν τα αιτήματα από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δύο χρόνια και πως το YouTube αποτελεί πλέον το στόχο της πλειονότητας αυτών των αιτημάτων. Η Αναζήτηση της Google ακολουθεί δεύτερη.

Η παρουσίαση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι εταιρείες τεχνολογίας “προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ δύο ασυμβίβαστων θέσεων” και ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η λογοκρισία αυξάνεται σε εταιρείες όπως η Google, το Facebook και το Twitter.

Οι διαφάνειες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η διαφάνεια, η συνοχή και η ανταπόκριση είναι πρωταρχικής σημασίας για την αντιμετώπιση αυτής της συνεχιζόμενης ανισορροπίας και ότι δεν υπάρχει “σωστή λογοκρισία” που να ικανοποιεί τους πάντες και να επιλύει αυτά τα ζητήματα.

Η παρουσίαση είναι σίγουρα μια ειλικρινής ματιά στο πώς μια επιχείρηση στο μέγεθος της Google αναλύει αυτά τα θέματα και προσπαθεί να τα λύσει. Όμως έρχεται τις παραμονές της κυκλοφορίας ενός προϊόντος αναζήτησης και ενός ειδησεογραφικού ιστότοπου της Google στην Κίνα. Έχουμε αναφερθεί ήδη στο με την κωδική ονομασία Dragonfly και τις εσωτερικές συγκρούσεις, από φωνές που δεν συμφωνούν με την κυβερνητική λογοκρισία και τον ρόλο της Google.
Οι διαφάνειες που θα δείτε παρακάτω δεν αναφέρουν καθόλου την Κίνα, στην ιστορική τους προσέγγιση, την ηλεκτρονική λογοκρισία και τον κοινωνικό αυταρχισμό.

Σε απάντηση στη διαρροή, η Goοgle ανακοίνωσε ότι η έρευνα δεν είναι ενδεικτική και δεν αντικατοπτρίζει καμία από τις επίσημες θέσεις της εταιρείας. Ωστόσο σύμφωνα με την Google, η συγκεκριμένη έρευνα βοηθά στην καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες σκέφτονται για αυτά τα βασικά ζητήματα.

Δείτε την έρευνα:

___________________________

Goοgle νέες ρυθμίσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).