Play Store: Νέος αλγόριθμος εμφανίζει ποιοτικές εφαρμογές

Η Google ανακοίνωσε σήμερα αλλαγές στο Play Store για να αυξήσει την πιθανότητα να βρείτε εφαρμογές που όπως γνωρίζετε καμιά φορά δεν λειτουργούν σωστά.Play Store

Σύμφωνα με το blog των προγραμματιστών για Android της Google, τα μισά σχόλια των εφαρμογών του Play Store αφορούν τη σταθερότητα των εφαρμογών. Έχοντας αυτό υπόψη, η Google ενεργοποίησε την αναζήτησή της για να ευνοήσει τις εφαρμογές και τα παιχνίδια που έχουν αποδεδειγμένα υψηλότερη ποιότητα:

“Ως μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο Google Play, ενισχύσαμε πρόσφατα τους αλγόριθμους αναζήτησης και εντοπισμού που αντικατοπτρίζουν την ποιότητα των εφαρμογών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι οι εφαρμογές υψηλότερης ποιότητας εμφανίζονται περισσότερο στο Play Store από παρόμοιες εφαρμογές χαμηλότερης ποιότητας (π.χ. εφαρμογές που εμφανίζουν πιο συχνές διακοπές).”

Αυτό που μένει όμως αδιευκρίνιστο από την εταιρεία και την ανακοίνωσή της, είναι το τι γίνεται με τις εφαρμογές που δεν έχουν καθόλου σχόλια; Θα εμφανίζονται και αυτές πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμα και αν κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτές;

Η Google συμβουλεύει επίσης τους προγραμματιστές των εφαρμογών, οι οποίοι ενδέχεται ξαφνικά να βρίσκονται στο κάτω μέρος μιας λίστας αναζήτησης, να χρησιμοποιήσουν τα σχόλια των χρηστών για να βελτιώσουν τις εφαρμογές τους και να αυξήσουν τις αξιολογήσεις τους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).