Google ποιες βίντεο διαφημίσεις απαγορεύει;

Η Google, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της CBA, ανακοίνωσε τα σχέδια της για την των επερχόμενων κανόνων στα προϊόντα της, όπως το Chrome, την πλατφόρμα διαφήμισης και το βίντεο portal YouTube.

Ο Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (CBA από το Coalition for Better Ads), μια αφιερωμένη στη βελτίωση της κατάστασης των online διαφημίσεων, ανακοίνωσε επίσης σήμερα νέους κανόνες για τις διαφημίσεις που εμφανίζουν βίντεο μικρής διάρκειας (κάτω από οκτώ λεπτά).

Από τις 5 Αυγούστου 2020, η Google αναφέρει ότι ο Chrome θα χρησιμοποιεί εσωτερικές δυνατότητες αποκλεισμού διαφημίσεων για να αποκλείει όλες τις διαφημίσεις βίντεο που δεν συμμορφώνονται με αυτούς τους νέους κανονισμούς.

Οι διαφημίσεις βίντεο που προβάλλονται μέσω των πλατφορμών διαφήμισης της Google και οι διαφημίσεις στο YouTube θα πρέπει να συμμορφώνονται επίσης τους επόμενους μήνες.

Τους επόμενους μήνες, η Google θα αρχίσει να σαρώνει ιστότοπους και αν χρησιμοποιούν κάποιο λογαριασμό στο Google Search Console, θα στέλνει προειδοποιήσεις στους διαχειριστές αν κάποια από από τα βίντεο τους παραβιάζουν τους νέους κανονισμούς.

Οι διαχειριστές που δεν θα αλλάξουν τις διαφημίσεις με τα συγκεκριμένα βίντεο τους, θα μπλοκάρονται από τον Chrome. Να υπενθυμίσουμε ότι οι χρήστες του Chrome αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% όλων των χρηστών του Διαδικτύου.

Ποια βίντεο απαγορεύτηκαν; Οι παρακάτω τέσσερις μορφές βίντεο θεωρούνται ανεπιθύμητες:

Πολιτική κατάχρησης ναρκωτικών και αλκοόλ

Αυτή η πολιτική απαγορεύει τη χρήση ναρκωτικών και οινοπνευματωδών ποτών στα βίντεο.

Διαφημίσεις που δεν μπορούν να σταματήσουν

Google

Η πολιτική αναφέρεται σε διαφημίσεις που δεν μπορούν να σταματήσουν πριν από την προβολή τους ή στα πρώτα 5 .

Mid-roll διαφημίσεις

Οι Mid-roll διαφημίσεις πετάγονται ξαφνικά μέσα σε ένα άλλο βίντεο που παίζει, διακόπτοντας το περιεχόμενο.

Google

Μεγάλες διαφημίσεις που πιάνουν όλη την οθόνη και εμποδίζουν τον video

Πρόκειται για διαφημίσεις ς ή κειμένου που εμφανίζονται στην κορυφή ή στην μέση ενός βίντεο και καλύπτουν περισσότερο από το 20% του video player

Η CBA δήλωσε ότι κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτές οι μορφές διαφημίσεων είναι παρεμβατικές με βάση μια έρευνα αγοράς από 45.000 καταναλωτές σε οκτώ χώρες.

Οι νέοι κανονισμοί δεν ισχύουν για βίντεο μεγαλύτερα των οκτώ λεπτών.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).