Νέος αλγόριθμος της Google καταλαβαίνει τις ερωτήσεις σαν άνθρωπος

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι αλγόριθμοι αναζήτησης της Google είναι αρκετά έξυπνοι, αλλά η εταιρεία ισχυρίζεται ότι τώρα έχει κάνει ένα νέο άλμα για την κατανόηση του νοήματος πίσω από τις ερωτήσεις σας.How the Google app understands complex questions

Σύμφωνα με το TNW η Google μπορεί τώρα να διαχωρίζει προτάσεις στις ερωτήσεις για να επεξεργαστεί την πρόθεση πίσω από την ερώτησή σας, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν άμεσες αναφορές.

Ας το εξηγήσουμε….

Για παράδειγμα, παρακάτω υπάρχουν μερικές ερωτήσεις που μπορεί να απαντήσει τώρα η εταιρεία:

*(διαβάστε προσεκτικά τις ερωτήσεις του τρίτου μέρους και δείτε την επεξήγηση της τρίτης στην παραπάνω εικόνα)

Διάταξη στοιχείων 

 

Who are the tallest Mavericks players?

What are the largest cities in Texas?

What are the largest cities in Iowa by area?


Ερωτήσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως

What was the population of Singapore in 1965?

What songs did Taylor Swift record in 2014?

What was the Royals roster in 2013?

Κάποιοι πολύ πιο περίπλοκοι συνδυασμοί:

What are some of Seth Gabel’s father-in-law’s movies?

What was the U.S. population when Bernie Sanders was born?

Who was the U.S. President when the Angels won the World Series?

Έτσι φαίνεται ότι η Gοogle αρχίζει να κατανοεί τις ερωτήσεις πολύ περισσότερο σαν ένα πραγματικό “πρόσωπο” παρά σαν μηχανή αναζήτησης, και δεν χρειάζεται πια να σκεφτόμαστε εύκολους όρους για να καταλάβει τι αναζητάμε.

Ποιος ξέρει, ίσως μια μέρα θα μιλάμε με τον υπολογιστή μας…

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).