Η αμερικάνικη ασφαλιστική εταιρεία υγείας Premera Blue Cross, παραδέχτηκε ότι τα συστήματά της έχουν παραβιαστεί και ότι οι hackers κατάφεραν να αποκτήσουν στοιχεία από 11 εκατομμύρια πελάτες της. Είναι η δεύτερη επίθεση σε ιατρική ασφαλιστική εταιρεία που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ φέτος, αμέσως μετά το hack της Anthem τον περασμένο μήνα.
Η Premera δήλωσε ότι ονόματα των πελατών της, διευθύνσεις, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμοί τηλεφώνων, ημερομηνία γέννησης, αριθμοί κοινωνικής ασφάλισης, ιατρικές πληροφορίες και τα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών μπορεί να έχουν διαρρεύσει από μία επίθεση που έγινε το Μάιο του 2014.
Ωστόσο, οι έρευνες της εταιρείας δεν έχουν δείξει ότι κάτι από όλα αυτά τα δεδομένα έχουν κατέβει από τις εγκαταστάσεις τους ή έχουν χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με την Premera αυτή τη στιγμή εξετάζουν περαιτέρω το θέμα με την συνεργασία της εταιρείας ασφάλειας MANDIANT, καθώς και του FBI.
Η Premera ανακάλυψε την παραβίαση στις 29 Ιανουαρίου, λίγο πριν από το hack της Anthem από όπου διέρρευσαν περίπου 80 εκατομμύρια λογαριασμοί μελών και εργαζομένων μαζί με τις προσωπικές τους πληροφορίες. Το συγκεκριμένο hack ήταν ένα από τα μεγαλύτερα στην ιστορία.
Από την επίθεση επηρεάζονται πελάτες της Premera Blue Cross, Premera Blue Cross Blue Shield της Αλάσκας, και οι θυγατρικές Vivacity και Connexion Insurance Solutions όπως αναφέρει το TNW.
Δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά των hackers, και έτσι δεν είναι ακόμα γνωστό το ποιος ή ποιοι πραγματοποίησαν το hack. Ο δημοσιογράφος και ερευνητής ασφαλείας Brian Krebs όμως, δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να βρίσκεται πίσω από το hack η κινεζική κρατική ομάδα hacking που είναι γνωστή σαν “Deep Panda.”