Huawei

Η Huawei τρίτη παγκοσμίως σε πωλήσεις Smartphones το 2013

Η , κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT), κατετάγη τρίτη παγκοσμίως σε πωλήσεις το , σύμφωνα με κορυφαίες εταιρείες έρευνας αγοράς και αναλυτές επιχειρήσεων όπως οι International Data Corporation (IDC), Strategy Analytics και Canalys. Σύμφωνα με την έρευνα Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της IDC, η Huawei διατήρησε την τρίτη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013, καταγράφοντας την υψηλότερη ετήσια αύξηση μεταξύ των μεγαλύτερων προμηθευτών, ύψους 67,5%, καταλαμβάνοντας επίσης μερίδιο αγοράς 4,9% έναντι 4% που κατείχε το . Σύμφωνα με την Huawei, το 2013 πουλήθηκαν 52 εκατομμύρια smartphones, αύξηση περισσότερο από 60% από έτος σε έτος σε σχέση με το 2012, με τις συνολικές πωλήσεις σε αξία να σημειώνουν αύξηση κατά 18% και να ανέρχονται σε $9 δισ.

CALCIO

Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones αυξήθηκαν κατά 38% το 2013 και ανήλθαν σε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο συσκευές. Οι πωλήσεις της Huawei το 4ο τρίμηνο του 2013 ενισχύθηκαν από έτος σε έτος κατά 56,5% που μεταφράζεται σε πωλήσεις 16,4 εκατομμυρίων smartphones έναντι 10,5 εκατομμύρια το 4ο τρίμηνο του 2012. Η Huawei πούλησε 55,5 εκατ. συσκευές κινητών το 2013, στοιχείο που την κατατάσσει πέμπτη με μερίδιο αγοράς 3,0%.

Στην έκθεσή της η IDC σχολίασε, “η Huawei διατήρησε την τρίτη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο, πέτυχε την υψηλότερη ετήσια αύξηση μεταξύ των κορυφαίων προμηθευτών, και ενίσχυσε το προφίλ του brand της αναδεικνύοντας τα δικά της επώνυμα προϊόντα σε μεγαλύτερο ποσοστό συγκριτικά με ODM προϊόντα που κατασκευάζει για άλλες εταιρείες.”

Η κατάταξη αποδεικνύει την επιτυχημένη στρατηγική της Huawei να επικεντρωθεί σε προϊόντα ναυαρχίδες με στόχο να οικοδομήσει το εμπορικό της σήμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέχρι σήμερα, έχει λανσάρει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 140 αγορές μέσω περισσοτέρων από 600 προμηθευτές παγκοσμίως, με αποτέλεσμα τα smartphones της να φτάνουν σε περισσότερους από το 80% των λιανεμπόρων στις αγορές της Κίνας, της Ρωσίας, της Ιταλίας, της Σαουδικής Αραβίας, των Φιλιππίνων και της Νότιας Αφρικής.

  40% μείωση χρήσης του Open Source λόγω φόβων ασφαλείας

Το 2013, οι πωλήσεις smartphones της Huawei αντιπροσώπευαν το 87% των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας, εκ των οποίων 12% ήταν τηλέφωνα μέσης-προς-υψηλής κατηγορίας, με τιμή άνω των $250, όπως το ναυαρχίδα, Huawei Ascend P6, το οποίο πωλείται τώρα σε περισσότερες από 100 χώρες και έχει ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια πωλήσεις από τότε που ξεκίνησε η διάθεσή του, στις 18 Ιουνίου 2013.

Επιπλέον, η Huawei εγκαινίασε μια σειρά από προωθητικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο για να χτίσει το brand της “Make it Possible”, οι οποίες περιελάμβαναν χορηγίες σε κορυφαίες ποδοσφαιρικές ομάδες και οργανισμούς, όπως η Liga de Fútbol Professional (LFP) της Ισπανίας, η AC Milan στην Ιταλία και η Borussia Dortmund στην Γερμανία.

huaweiΗ τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη ενισχύει τη δέσμευση της Huawei να γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες κινητών τηλεφώνων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, διαθέτοντας ποιοτικά, καινοτόμα και μοντέρνα προϊόντα προσιτά για τους περισσότερους ανθρώπους. Το 2014 στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES), η Huawei παρουσίασε το HUAWEI Ascend Mate2 4G καθώς και την πλήρη γκάμα των συσκευών 4G LTE. Με οθόνη IPS 6,1 ιντσών, μπαταρία 4050 mAh και μπροστινή κάμερα 5 megapixel, το HUAWEI Ascend Mate2 4G θα κάνει πράξη το “Make it Possible” ώστε ακόμα περισσότεροι άνθρωποι να απολαμβάνουν περισσότερη ταχύτητα και επικοινωνία στη ζωή τους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).