Aγωγή κατά του Facebook για σάρωση των μηνυμάτων των χρηστών του

Υπέρ της εκδίκασης μαζικής αγωγής κατά του Facebook, για της ιδιωτικής ζωής των χρηστών του, τάχθηκε Αμερικανίδα δικαστής. Ειδικότερα, η Επαρχιακή Δικαστής του Όκλαντ της Καλιφόρνια, Φίλις Χάμιλτον, απέρριψε το αίτημα της εταιρείας να ακυρώσει την αγωγή, η οποία αφορά στη σάρωση του περιεχομένου των που ανταλλάσσουν οι χρήστες της υπηρεσίες, για διαφημιστικούς σκοπούς.facebook spy

Το Facebook ισχυρίστηκε ότι η σάρωση των μηνυμάτων των χρηστών του, καλύπτεται από μια εξαίρεση στον ομοσπονδιακό νόμο περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, που επιτρέπει τις παρακολουθήσεις από τους παρόχους υπηρεσιών κατά τη συνήθη πορεία των εργασιών τους.

Ωστόσο, η δικαστής έκρινε ότι η Facebook Inc “δεν προσφέρει επαρκή εξήγηση για το πώς η προσβαλλόμενη πράξη εμπίπτει στη συνήθη πορεία των εργασιών της”.

Σύμφωνα με την αγωγή, που υποβλήθηκε το 2013, το Facebook σαρώνει το περιεχόμενο των ιδιωτικών μηνυμάτων με με δικτυακούς τόπους (links), που αποστέλλονται μεταξύ των χρηστών και στη συνέχεια δημιουργεί προφίλ με τις προτιμήσεις τους. Το προφίλ αυτό χρησιμοποιείται για την προβολή στοχευμένης ς στους χρήστες.

Οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι η σάρωση των ιδιωτικών μηνυμάτων παραβιάζει την ομοσπονδιακή και πολιτειακή νομοθεσία της Καλιφόρνια.

Στην δικαστική απόφαση αναφέρεται ότι το Facebook σταμάτησε την επίμαχη πρακτική τον Οκτώβριο του 2012, αλλά η εταιρεία κάνει ακόμα κάποια ανάλυση των μηνυμάτων για την προστασία από ιούς και spam.

Η αγωγή κατατέθηκε από τον χρήστη του Facebook, Μάθιου Κάμπελ, που ζητά να νομιμοποιηθεί ως εκπρόσωπος των χρηστών στις ΗΠΑ.

Author

Nat BotPak

Nat BotPak

Always stays on track!
SecNews

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).