Mark Zuckerberg: έχουν διαρρεύσει δεδομένα από 2,2 δις χρήστες

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, , αποκάλυψε σήμερα ότι και οι 2,2 δισεκατομμύρια χρήστες του κοινωνικού δικτύου θα πρέπει να υποθέσουν ότι τα δεδομένα τους έχουν υποκλαπεί από τρίτους.

Η πηγή αυτής της ευπάθειας είναι η αναζήτησης του Facebook, η οποία επιτρέπει σε οποιονδήποτε να αναζητήσει τους χρήστες μέσω της ς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους ή των αριθμών τηλεφώνων τους. Mark Zuckerberg

Οι χρήστες θα πρέπει να το επιτρέψουν, μέσω μιας επιλογής που αναφέρει εμφάνιση των ονομάτων στις αναζητήσεις. Οι ρυθμίσεις ασφαλείας για αυτή την επιλογή είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή.

Σε μια δημοσίευση στο blog από τον CTO Mike Schroepfer, το Facebook υπαινίσσεται το μέγεθος του προβλήματος:

Ωστόσο, κακόβουλοι τρίτοι έχουν καταχραστεί αυτές τις για να συνδέσουν τις πληροφορίες του δημόσιου προφίλ, υποβάλλοντας τους αριθμούς τηλεφώνου ή τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν ήδη μέσω αναζήτησης και ανάκτησης λογαριασμών. Δεδομένης της κλίμακας και της πολύπλοκης δραστηριότητας που είδαμε, πιστεύουμε ότι οι πληροφορίες των περισσότερων προφίλ έχουν διαρρεύσει με αυτό τον τρόπο.

Ο Zuckerberg επιβεβαίωσε το πόσο εκτεθειμένους είχε αφήσει το Facebook τους χρήστες του, σε ερωτήσεις που του έκαναν δημοσιογράφοι σύμφωνα με το TNW:

Θα υποθέσω ότι αν είχατε αυτή τη ρύθμιση ενεργοποιημένη κάποιος θα μπορούσε να έχει πρόσβαση στις δημόσιες πληροφορίες σας με κάποιο τρόπο.

Ο κ. Mark Zuckerberg δήλωσε επίσης ότι αισθάνεται υπεύθυνος για τα της εταιρείας του αλλά όταν ρωτήθηκε αν εξακολουθούσε να θεωρεί τον εαυτό του σαν το καλύτερο άτομο που μπορεί να διευθύνει την εταιρεία, είπε: “Ναι.”

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).