Microsoft αποσύρει τις διαφημίσεις της από το Facebook

Η Microsoft προστέθηκε στην λίστα των εταιρειών που αποφάσισαν να σταματήσουν τις διαφημίσεις τους στο Facebook και το Instagram. Σε αντίθεση με άλλα μεγάλα ονόματα που έκαναν το ίδιο σαν αντιρατσιστικό μποϊκοτάζ ενάντια στο κοινωνικό δίκτυο, η Microsoft φαίνεται να έχει τους δικούς της λόγους.

Πιο συγκεκριμένα, μια αναφορά από την Axios, αποκαλύπτει ότι η εταιρεία “ανησυχεί πραγματικά για το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις της”.

Με άλλα λόγια, η Microsoft δεν υποστηρίζει απαραίτητα το μποϊκοτάζ κατά του Facebook, αλλά δεν θέλει οι διαφημίσεις της να εμφανίζονται σε μια πλατφόρμα που εμπλέκεται σε ρητορική μίσους και σκάνδαλα πορνογραφίας.

“Με βάση τις ανησυχίες που είχαμε τον Μάιο, αποσύραμε όλες τις δαπάνες διαφημίσεων στο Facebook/Instagram στις ΗΠΑ και στη συνέχεια ανασύραμε και όλες τις διαφημίσεις στο Facebook/Instagram παγκοσμίως”, ανέφερε ο Chris Capossela CMO της εταιρείας.

“Το χρονοδιάγραμμα για την επανάληψη των δαπανών μας στα κοινωνικά δίκτυα εξαρτάται από τις ενέργειες θα που κάνουν, αλλά αναμένω ότι η παύση μας θα συνεχιστεί μέχρι τον Αύγουστο.”

  Facebook Νέο σκάνδαλο παραχώρησης δεδομένων σε διαφημιστές

Το Facebook όπως είχαμε αναφέρει και σε παλαιότερη δημοσίευση δέχεται πολύ αυστηρή κριτική από ομάδες ακτιβιστών, αλλά και από πάρα πολλές εταιρείες για το περιεχόμενο που επιτρέπει να δημοσιεύεται στην πλατφόρμα. Μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα που απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την εταιρεία περιλαμβάνουν τις Unilever, Honda και Coca-Cola. Όπως αναφέραμε η τελευταία αναστέλλει τις διαφημίσεις της στο Facebook για 30 ημέρες αρχίζοντας από την 1η Ιουλίου.

Η κίνηση είναι μέρος ενός ευρύτερου μποϊκοτάζ του Facebook και του Instagram που διοργανώθηκε από την Anti-Defamation League, τη NAACP και άλλους οργανισμούς που υποστηρίζουν το “Stop Hate For Profit“.

Η καμπάνια Stop Hate For Profit ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, με δημοφιλείς εταιρείες ένδυσης όπως την The North Face και την Patagonia. Από τότε έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και πάρα πολλές συμμετοχές και υποστήριξη από άλλες εταιρείες της Αμερικής.

Την Παρασκευή, η Honda ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει επίσης στην καμπάνια και θα σταματήσει τη διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram από τον Ιούλιο. “Δεν ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας μας, οι οποίες στηρίζονται σε ανθρώπινο σεβασμό”, ανέφερε η εταιρεία στο Twitter.

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


13  +    =  21