Microsoft Edge (Chromium) ξεπέρασε τον Firefox

Ήταν μάλλον θέμα χρόνου, αφού οι χρήστες των Windows είναι πάνω από ένα δισεκατομμύριο. Ο νέος ξεπέρασε τον Mozilla Firefox και έγινε ο δεύτερος πιο δημοφιλής browser στον κόσμο.

Τα στοιχεία που μας δίνει η εταιρεία ς NetMarketShare αποκαλύπτουν ότι το όλο θέμα συνέβη τον Μάρτιο, μετά την κυκλοφορία του νέου Microsoft Edge με τον Chromium που επέτρεψε στην εταιρεία να βρεθεί στην δεύτερη θέση αμέσως μετά τον Chrome της Google.

Microsoft Edge

Έτσι, τώρα ο Microsoft Edge είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο με ένα μερίδιο αγορ΄ς που φτάνει το 7.59%, ενώ ο Firefox είναι πλέον τρίτος με 7.19%.

Φυσικά ο εξακολουθεί να οδηγεί την κούρσα με ένα μερίδιο αγοράς που φτάνει το 68,50%.

Ορισμένοι βέβαια περιμένουν δουν τον Microsoft Edge στην κορυφή, αλλά αυτό είναι μάλλον απίθανο να συμβεί σύντομα, ειδικά όταν προσέξει κανείς την διαφορά.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο πράγμα μπορεί ίσως να συμβεί μακροπρόθεσμα αφού ο Edge είναι το νέο προεπιλεγμένο πρόγραμμα περιήγησης των . Προς το παρόν τα Windows 10 διαθέτουν ένα μερίδιο αγοράς που φτάνει το 60%.

Ταυτόχρονα, ο Microsoft Εdge κυκλοφορεί και για τις παλαιότερες εκδόσεις των Windows αλλά και για συσκευές με macOS. Σύμφωνα με την εταιρεία θα δούμε και μια έκδοση για Linux, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πότε θα κυκλοφορήσει.

Όλα δείχνουν ότι ο Microsoft Edge είναι πλέον μια εναλλακτική λύση για τον Google Chrome και κυκλοφορεί σε περισσότερες από μία πλατφόρμες.

Να αναφέρω ότι το ότι έμεινε πίσω ο Firefox δείχνει ότι η πλειοψηφία δεν ενδιαφέρεται για το απόρρητο και την ιδιοτηκότητα που προσφέρει. Το γεγονός είναι πραγματικά λυπηρό.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).