Microsoft βρήκε νέο τρόπο να εξοργίζει τους πελάτες

Κάποια πράγματα χρειάζονται ιδιαίτερο ταλέντο. Η μαγειρική απαιτεί υπομονή και φαντασία. Το ποδόσφαιρο απαιτεί συντονισμό και αποφασιστικότητα.

Από την άλλη, το να εκνευρίζεις τους πελάτες σου χρειάζεται ψυχρότητα και εξαιρετική αδιαφορία.

angry

Πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας ασχολούνται με αυτό. Ωστόσο, η Microsoft έχει επιδείξει μια ιδιαίτερη ικανότητα να ενοχλεί ή και να θυμώνει τους πελάτες της. Τα παραδείγματα δυστυχώς, είναι απεριόριστα.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις απεριόριστες ενημερώσεις στην αρχή της κυκλοφορίας των Windows 10, ή το ότι η εταιρεία εξαναγκάζει τους πελάτες της να εγκαταστήσουν τον Edge, με τρόπους που είχε δανειστεί από κακόβουλο λογισμικό; Άλλοι μάλιστα ανησυχούσαν ότι τους έκλεβε τα δεδομένα του Chrome.

Τελευταία παρατηρούμε την τάση του Redmond να σερβίρει όλο και πιο πολλές διαφημίσεις, αναφέροντας αρχικά ότι έγινε κατά λάθος..

Πέρυσι, η αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook διακοσμήθηκε με διαφημίσεις για πράγματα που δεν θέλετε ή που έχετε ήδη.

Πολλοί ήταν αυτοί που παρακάλεσαν την εταιρεία να τις σταματήσει και η απάντηση ήταν: “Οι διαφημίσεις που σας ενθαρρύνουν να κάνετε λήψη του Edge ή να προσθέσετε μια εφαρμογή Outlook, στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου διαφημίσεις.”

  Λίγα λόγια για το Windows 10 S

Σύμφωνα με την εταιρεία είναι απλώς πληροφορίες που αναφέρουν νέες δυνατότητες και εφαρμογές.

Οπότε δεν υπάρχουν διαφημίσεις…

Ένας χρήστης του Twitter, ο Nick Smith, εξοργίστηκε πάρα πολύ με την Microsoft για το πως είχε κάνει την εφαρμογή του Outlook στο iOS.

“Η εφαρμογή iOS @Outlook μου δείχνει διαφημίσεις που μοιάζουν με email τώρα”. Και πρόσθεσε φανερά ενοχλημένος: “get the fuck outta here, @Microsoft.”

Για να είμαστε απολύτως δίκαιοι, αυτή η διαφήμιση που έμοιαζε με email περιλάμβανε τη λέξη “Διαφήμιση” σε ένα μικρό κουτάκι. Ωστόσο, η διαφήμιση στο συγκεκριμένο σημείο, ενόχλησε και συνεχίζει να ενοχλεί όπως θα μπορείτε να δείτε σε ένα νήμα στο Reddit. Στο νήμα υπάρχουν πολλοί χρήστες της εφαρμογής Outlook (για iOS και Android) που καταδικάζουν την κίνηση.

Φυσικά αν προσπαθήσουμε να μεταφράσουμε της πράξεις της εταιρείας, από αυτά που έχουμε δει μέχρι σήμερα, μάλλον η λογική πίσω από αυτό δεν θα μας άρεσε: “Θα λαμβάνετε διαφημίσεις είτε σας αρέσει είτε όχι γιατί χρησιμοποιείτε την υπηρεσία μας δωρεάν” Ωστόσο η εταιρεία συνεχίζει να πουλάει τα Windows 10-11.

  Microsoft GitHub το μονοπώλιο και οι πατάτες υποκατάστατα

Μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Microsoft και η Apple σχεδιάζουν εδώ και καιρό να πλασάρουν διαφημίσεις, όπως το κάνουν κι άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Google και το Facebook, που έχουν σαν moto ότι ο πελάτης είναι το προϊόν.

Αυτό που διαφοροποιεί όμως τις δύο τελευταίες εταιρείες είναι ότι παρέχουν δωρεάν προϊόντα.

Οι προσωπικοί μας χώροι εδώ και καιρό έχουν διαβρωθεί και οι προσωπικές ζωές δεν είναι πλέον και τόσο προσωπικές.

Αν μια εταιρεία τεχνολογίας μπορεί να βρει ένα νέο τρόπο να βγάλει χρήματα από εμάς, θα το κάνει.

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news

microsoft,διαφημίσεις,iguru

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


3  +  2  =