Αυτό είναι το νέο λογότυπο της Nokia. Για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, ο γίγαντας των κινητών τηλεφώνων Nokia αλλάζει το εμβληματικό λογότυπό της.
Την Κυριακή, πριν από την επίσημη έναρξη του Mobile World Congress στην Βαρκελώνη, η εταιρεία αποκάλυψε το νέο της λογότυπο. Έφυγε η εμβληματική γραμματοσειρά και το «Yale blue» που καθόριζαν το προηγούμενο λογότυπό της και η εταιρεία υιοθέτησε μια πιο μοντέρνα και πιο ψηφιακή εμφάνιση.
Δήλωσε σχετικά η εταιρεία Nokia σε ένα blog: “Ενημερώνουμε τη στρατηγική μας και, ως βασικός παράγοντας, ανανεώνουμε επίσης την επωνυμία μας, ώστε να αντικατοπτρίζουμε αυτό που είμαστε σήμερα: ένας ηγέτης καινοτομίας τεχνολογίας business-to-business, πρωτοπόρος στο μέλλον, όπου τα δίκτυα συναντούν το cloud.
Και αντίστοιχα, ο CEO Πέκα Λούντμαρκ (Pekka Lundmark) ανάφερε στο Bloomberg: “Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που θα επικεντρώνεται πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, η οποία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα“.
Η Nokia προσπαθεί να ξαναμπεί δυναμικά στην αγορά των κινητών τηλεφώνων. Μετά την καταστροφική εξαγορά της από τη Microsoft για 7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014, η εταιρεία HMD Global, που αποτελείται από πρώην στελέχη της Nokia, απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης της επωνυμίας Nokia για smartphone και tablet και ξεκίνησε την εκστρατεία της με περίεργο χρονοδιάγραμμα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την τελευταία της συσκευή, το G22, μόλις μία ημέρα πριν από τη σημερινή ανακοίνωση, το οποίο διαθέτει το κλασικό λογότυπο της Nokia !.