Netflix: δοκιμάζει διαφημίσεις μεταξύ των επεισοδίων

Το φέρεται να δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό το οποίο εισάγει διαφημιστικά βίντεο μεταξύ των επεισοδίων των εκπομπών που παρακολουθείτε. Φυσικά πολλοί από τους οι χρήστες που συμμετείχαν στις δοκιμές της εταιρείας, εξοργίστηκαν.

Σε αντίθεση με ορισμένες υπηρεσίες , όπως το The Roku , το οποίο προσφέρει δωρεάν ταινίες με , η Netflix χρεώνει κάθε τι, γιατί κανείς δεν συμπαθεί τις διαφημίσεις να διακόπτουν το πρόγραμμα.Netflix

Σύμφωνα με την TechCrunch, η Netflix δοκιμάζει αυτή τη στιγμή την εμφάνιση διαφημίσεων που θα προβάλουν δικές τους σειρές μεταξύ των επεισοδίων. Οι τυχεροί που πήραν μέρος στο “πείραμα” χωρίς να το θέλουν, αναφέρουν ότι μετά το τέλος ενός επεισοδίου, προβάλλεται ένα βίντεο του Νetflix Original. Όμως η εταιρεία δίνει το δικαίωμα στον χρήση να το παρακάμψει.

Παρόλο που αυτά τα διαφημιστικά μηνύματα βίντεο είναι δυνατό να παρακαμθούν, εξακολουθούν να αποτελούν μια περιττή προσθήκη σε μια υπηρεσία που είναι ήδη επί πληρωμή. Οι εκπομπές χωρίς διακοπές από διαφημίσεις είναι ένας από τους κύριους λόγους για να εγγραφείτε στην υπηρεσία Netflix.

  Η Google ανακοίνωσε το λειτουργικό KataOS

Η Netflix από την άλλη ανακοίνωσε: «Δοκιμάζουμε εάν η εμφάνιση προτάσεων μεταξύ των επεισοδίων βοηθά τα μέλη να ανακαλύψουν ταχύτερα νέες σειρές. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέλος είναι σε θέση να προχωρήσει στην παράκαμψη του βίντεο ανά πάσα στιγμή, αν δεν ενδιαφέρεται.”

Η Netflix δήλωσε ότι διεξάγει “Εκατοντάδες δοκιμές κάθε χρόνο για να μπορέσει να κατανοήσει καλύτερα τι βοηθά τα μέλη της να βρουν πιο εύκολα τι να παρακολουθήσουν.”
Έτσι η εταιρεία πιστεύει ότι τα promos βίντεο θα βοηθήσουν να «βρείτε κάτι που θα αρέσει πιο γρήγορα.”

Οι προθέσεις της Νetflix φυσικά μπορεί να είναι ‘όμως πολύ διαφορετικές, καθώς η εταιρεία ξοδεύει πολλά χρήματα που για την παραγωγή νέων εκπομπών.
Μετά τις καταγγελίες όμως στα κοινωνικά δίκτυα, και από διάφορες δημοσιεύσεις, μάλλον οι δοκιμές θα σταματήσουν. Ωστόσο, η υπηρεσία είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει να πιέζει τους χρήστες για να προσελκύσει περισσότερους να παρακολουθούν πιο πολλά Netflix Originals.

  Microsoft Defender τρέχει σε όλες τις πλατφόρμες

___________________________

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

One Comment

Leave a Reply
  1. “Προτάσεις” οι διαφημίσεις, “θεσμοί” οι τοκογλύφοι, “συμφωνίες” τα μνημόνια.
    Ρε παιδί μου, λες να μην έμαθα Ελληνικά ή πάνε να μας κάνουν να ξεχάσουμε όσα ξέραμε ;
    Ξέρω. Συμφωνείς και μάλιστα από “ή” και κάτω.
    Με το να συμφωνούμε όμως, όχι εμείς οι εδώ αναγνώστες αλλά όλος ο σκεπτόμενος κόσμος, δεν γίνεται δουλειά αφού, όση ώρα εμείς συμφωνούμε, οι … άλλοι, κάνουν τις δουλίτσες τους (σε βάρος μας).
    Άρα ;
    Κάτι ρηξικέλευθο θα πρέπει να γίνει, σε μεγάλη κλίμακα, σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να επιστρέψουμε στον ανθρώπινο δρόμο και όχι στον καταναλωτικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  62  =  72