Η Google δοκιμάζει κάποιες αλλαγές στον τρόπο που εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένου ενός tweak που θα εμφανίζει στα αποτελέσματα τις διευθύνσεις από διαφημίσεις για να προειδοποιεί τους ανυποψίαστους χρήστες.
Η Google, όπως αναφέραμε σε προηγούμενη δημοσίευση σταμάτησε να εμφανίζει τις γνωστές υπογραμμίσεις στα links που παραθέτει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Οι συνδέσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και προέρχονται από διαφημίσεις θα σημειώνονται από σήμερα με ένα μικρό κίτρινο κουτάκι που λέει “Δια” από το Διαφημίσεις.
Για ορισμένους χρήστες, η νέα σήμανση μπορεί να αρκεί αυτή η σήμανση που υποδηλώσει ότι αυτό που κοιτάνε είναι διαφήμιση. Εκείνοι πάλι που δεν νοιάζονται μπορεί να βρουν τον εαυτό τους να κατευθύνεται σε ένα διαφημιστικό χώρο χωρίς να το θέλουν.
Η Google ξεκίνησε τη δοκιμή του νέου σχεδιασμού στα τέλη του περασμένου έτους πρώτα σε κινητές συσκευές, ως μέρος της ανανέωσης της σελίδας αποτελεσμάτων της, και περιελάμβανε επίσης ένα μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς και την απομάκρυνση των υπογραμμίσεων στους συνδέσμους.