Google

Νέος τρόπος μαρκαρίσματος των διαφημίσεων από την Google

Η Google δοκιμάζει κάποιες αλλαγές στον τρόπο που εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένου ενός tweak που θα εμφανίζει στα αποτελέσματα τις διευθύνσεις από διαφημίσεις για να προειδοποιεί τους ανυποψίαστους χρήστες.
Η Google, όπως αναφέραμε σε προηγούμενη δημοσίευση σταμάτησε να εμφανίζει τις γνωστές υπογραμμίσεις στα links που παραθέτει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Οι συνδέσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και προέρχονται από διαφημίσεις θα σημειώνονται από σήμερα με ένα μικρό κίτρινο κουτάκι που λέει “Δια” από το Διαφημίσεις.
new google ads

Για ορισμένους χρήστες, η νέα σήμανση μπορεί να αρκεί αυτή η σήμανση που υποδηλώσει ότι αυτό που κοιτάνε είναι διαφήμιση. Εκείνοι πάλι που δεν νοιάζονται μπορεί να βρουν τον εαυτό τους να κατευθύνεται σε ένα διαφημιστικό χώρο χωρίς να το θέλουν.
Η Google ξεκίνησε τη δοκιμή του νέου σχεδιασμού στα τέλη του περασμένου έτους πρώτα σε κινητές συσκευές, ως μέρος της ανανέωσης της σελίδας αποτελεσμάτων της, και περιελάμβανε επίσης ένα μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς και την απομάκρυνση των υπογραμμίσεων στους συνδέσμους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).