Office 2018 Fluent design δείτε τα νέα λογότυπα

Office Fluent design: Η Microsoft ήταν ένας από τους πρωτοπόρους του επίπεδου σχεδιασμού, αλλά η εταιρεία εξελίχθηκε αισθητικά σε κάτι λίγο πιο τρισδιάστατο.

Πέρυσι, αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση, που ονομάζεται Fluent design, προσθέτοντας βάθος, φωτισμό, κίνηση και πολλά άλλα στον επίπεδο σχεδιασμό της. Το Fluent design έχει κάνει αργά βήματα στα , αλλά τώρα όπως φαίνεται προχώρησε πολύ πιο εντυπωσιακά και στο Microsoft Office.

Καλωσορίστε τα νέα λογότυπα του Office:

Office

Ο επικεφαλής σχεδιαστής του Office Jon Friedman, αναφέρει στο Medium ότι η Microsoft και ο κόσμος έχει αλλάξει πολύ από το 2013, και την τελευταία φορά που ξανασχεδίασε τα λογότυπα της εταιρείας.

Τότε, οι και τα emoji ήταν νέες ιδέες, το AI άρχισε να εμφανίζεται και ήταν ακόμα πιο πιθανό να αποθηκεύετε τοπικά τα αρχεία σας από ό, τι στο σύννεφο.

Τα νέα λογότυπα αντικατοπτρίζουν μια πιο σύγχρονη αισθητική, καθώς και τους κύριους προσανατολισμούς που περιγράφονται στο Fluent design.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, διαθέτουν στρώματα με τρόπο που τους επιτρέπει να διαχωρίζουν το γράμμα από το συνοδευτικό σύμβολο, προσθέτοντας μια αίσθηση βάθους “που δημιουργεί ευκαιρίες σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα”.

Το σύμβολο είναι πλέον μεγαλύτερο από το γράμμα επειδή η Microsoft θέλει να τονίσει το που εσείς δημιουργείτε περισσότερο από το ίδιο το εργαλείο (καλά ε;).

Office

Τα νέα λογότυπα θα μεταφερθούν στις εφαρμογές τους ερχόμενους μήνες, αλλά στο μεταξύ μπορείτε να διαβάσετε την φιλοσοφία του Friedman για τα νέα σχέδια στην δημοσίευση του στο Medium αλλά και να τα δείτε το παρακάτω βίντεο.

_____________________

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).