Oscars 2017: YouTube Movie Trailers Leaderboard

Τα Oscars 2017 απέχουν μόλις λίγες ημέρες– κάτι που σημαίνει ότι οι λάτρεις των ταινιών κλειδώνουν στις προβλέψεις τους, οι υποψήφιοι προσθέτουν τις τελευταίες πινελιές στην τους για το κόκκινο χαλί και εμείς είμαστε έτοιμοι να ονομάσουμε το πιο δημοφιλές τρέιλερ ταινίας στο YouTube.Oscars 2017

Μπορούμε να έχουμε τον φάκελο, παρακαλώ…

Η ειδική έκδοση του YouTube Leaderboard κατατάσσει τα πιο δημοφιλή τρέιλερ για τις υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας, συμπεριλαμβάνοντας τα επίσημα κανάλια των εταιρειών παραγωγής αλλά και τα γνωστά κανάλια συλλογής και αναδημοσίευσης των . Φέτος, τα 9 τρέιλερ είναι όλα blockbusters, συγκεντρώνοντας έως και 3 εκατομμύρια ώρες προβολής1. Αυτό είναι αντίστοιχο με περίπου 26 εκατομμυρίων προβολών της υποψήφιας για Όσκαρ ταινίας μικρού μήκους, «Borrowed Time».

Το πιο δημοφιλές τρέιλερ αναδείχθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Και ο νικητής είναι… το «La La Land» που κέρδισε την 1η θέση κι ακολουθούν το «Arrival» και το «Hacksaw Ridge» 1. Στο Think with Google μπορείτε να δείτε πως τα πήγαν οι άλλες υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας.

Ο «κόσμος» των ταινιών στο YouTube

Αν και οι υποψηφιότητες για Καλύτερη Ταινία των Oscars 2017 καλύπτουν πολλά διαφορετικά είδη, τα τρέιλερ για σούπερ ήρωες είναι αυτά με τις περισσότερες προβολές, σύμφωνα με νέα έρευνα για τον «κόσμο» των ταινιών στο YouTube από την συνεργαζόμενη διαφημίσεων Pixability. Έχουν το υψηλότερο μέσο όρο προβολών ανά βίντεο2, ενώ τα τρέιλερ Σούπερ-ηρώων, Κινουμένων Σχεδίων και Επιστημονικής Φαντασίας αποτελούν τα 74 από τα 100 τρέιλερ με τις περισσότερες προβολές2.

Η έρευνα  Pixability καταγράφει επίσης ότι ενώ τα τρέιλερ είναι το πιο δημοφιλές είδος κινηματογραφικού περιεχομένου στο YouTube2, τα τραγούδια (είτε επίσημα βίντεο κλιπ, είτε δημιουργίες από θαυμαστές) είναι το είδος κινηματογραφικού περιεχομένου με τη μεγαλύτερη διάδραση3. Μιούζικαλ, λοιπόν, όπως το «La La Land» έχουν αυτήν την εποχή την τιμητική τους και οι θεατές του YouTube σιγοτραγουδούν τις μελωδίες του.

  Η Google κλείνει την εφαρμογή Street View

Στην προκειμένη περίπτωση: Το «La La Land» ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό στις υποψήφιες ταινίες των Oscars 2017 για την Καλύτερη Πρωτότυπη Μουσική, με πάνω από 1 δισεκατομμύρια προβολές στο Youtube της μουσικής του και σε κλιπ από την ταινία και διασκευές από θαυμαστές4.

Oscars 2017

Το Google News Lab αναζήτησε τις τάσεις των τρέιλερ από μια εντελώς διαφορετική γωνία: την γεωγραφία. Νομίζετε ότι μπορείτε να μαντέψετε ποια τρέιλερ ταινιών ήταν τα πιο δημοφιλή στα αμερικανικά παράλια; Στο Δυτικό Τέξας; Στις βορειοδυτικές πολιτείες? Ρίξτε μια ματιά.

Πριν να στεφθεί ο νικητής την Κυριακή, φτιάξτε ποπ κορν και μην ξεχάσετε να δείτε όλα τα κορυφαία τρέιλερ για τις υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας στο Think with Google.

____________________________

Πηγές

1 Το YouTube Movie Trailers Leaderboard περιλαμβάνει προβολές από βίντεο κάποιων από τα πιο δημοφιλή κανάλια συλλογής ως μέρος της μέτρησής μας. Η κατάταξη εξαρτάται από αλγόριθμο που συνεξετάζει διαφημιστικές προβολές, οργανικές προβολές και τον χρόνο θέασης (πόσο χρόνο παρακολούθησαν το βίντεο) μέχρι το 13/2/2017. Τα τρέιλερ πρέπει να είναι για ταινίες που είναι υποψήφιες για Καλύτερη Ταινία των Oscars 2017 και να συμπεριλαμβάνονται τα πιο επιτυχημένα τρέιλερ για κάθε υποψηφιότητα.

Παγκόσμια στοιχεία του YouTube την χρονική περίοδο 1/1/17-13/2/2017.

2 Pixability, “Movies on YouTube,” Φεβρουάριος 2017. Τα «Πιο Δημοφιλή» είναι βασισμένα στον αριθμό των βίντεο και των προβολών.

3 Pixability, “Movies on YouTube,” Φεβρουάριος 2017. Τα “πιο διαδραστικά βίντεο” είναι βασισμένα στο άθροισμα των , σχολίων και κοινοποιήσεων. Τα τραγούδια αναφέρονται σε μουσική και βίντεο με στίχους, είτε από soundtrack ταινιών ή από τραγούδια που αποδίδονται σε μια κορυφαία ταινία.

4 Παγκόσμια στοιχεία του YouTube την χρονική περίοδο 1/1/17-13/2/2017

Oscars 2017 Σύνδεσμοι για τα Leaderboards

https://www.thinkwithgoogle.com/platforms/video/leaderboards/youtube-leaderboard-oscars-2017.html

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).