PayPal Πως να αξιοποιήσετε τα ανεπιθύμητα δώρα

Κάθε χρόνο, λίγες εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα, οι καταναλωτές ξεκινούν την αναζήτηση των καλύτερων δώρων για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Δυστυχώς το 40% των Ελλήνων καταναλωτών έχει αντιμετωπίσει μία με δύο περιπτώσεις, όπου παρέλαβαν ένα προϊόν το οποίο δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες τους. Χάρη στην υπηρεσία PayPal Refunded Returns (Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων), μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε τα δώρα που δεν μας ικανοποιούν, άπαξ και αγοράστηκαν μέσω PayPal, και να κερδίσουμε το κόστος των μεταφορικών. paypal christmas-presents

Παρά το γεγονός ότι  9 στους 10 Ευρωπαίους αντιμετωπίζουν την περίοδο των εορτών με θετική διάθεση, και το 85% χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «ενθουσιώδη» απολαμβάνοντας την αγορά δώρων, είναι φυσικό οι προσδοκίες ως προς τα χριστουγεννιάτικα δώρα να τείνουν να είναι πολύ μεγάλες. Και ενώ όλοι πάνω στην προσπάθειά τους να επιλέξουν κάτι πραγματικά πρωτότυπο και μοναδικό, τελικά υπάρχει το ρίσκο να μην ευχαριστήσουν τον αποδέκτη. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Gemius για την PayPal, το 40% του συνόλου των καταναλωτών στην Ελλάδα, έχει αντιμετωπίσει μία με δύο περιπτώσεις, όπου παρέλαβαν ένα προϊόν που δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες του.

Το πουλάς, το χαρίζεις σε φιλανθρωπικό ίδρυμα ή το κρύβεις στο υπόγειο;

Με την αξιοποίηση των αμέτρητων δυνατοτήτων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, μπορεί κάλλιστα να μετριαστεί η ταλαιπωρία των offline αγορών –  αφού οι αγορές στο διαδίκτυο είναι γρήγορες, εύκολες και πρακτικές. Επιπλέον, το διαδίκτυο σε βοηθάει να επιλέξεις τα καλύτερα δώρα -μια ματιά στη λίστα με τα ευπώλητα δώρα, και το πιο δημοφιλές ή ιδανικό δώρο καταλήγει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών. Εντούτοις, το να κάνεις τη σωστή επιλογή για το τέλειο δώρο είναι σαν να παίζεις λόττο και το αποτέλεσμα συχνά μας φέρνει αντιμέτωπους με το ερώτημα: τι κάνουμε με τα δώρα που δεν θέλουμε;

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, ο πιο δημοφιλής τρόπος αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος είναι να μεταποιήσουμε το προϊόν ώστε να καλύψει τις ανάγκες μας (32%). Μια άλλη ιδέα που πολλοί προτιμούν είναι να χαρίσουν το συγκεκριμένο δώρο σε κάποιον άλλο (23%), το 11% το αποθηκεύει στο υπόγειο, ενώ το 26% το πουλάει στο διαδίκτυο, που αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία, όχι μόνο για τον άτυχο κάτοχο του δώρου, αλλά και για όλους εκείνους που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές τον Ιανουάριο.

Εκτός από το να μεταπουλήσεις τα σε sites δημοπρασιών ή να τα ανταλλάξεις με κάτι που θέλεις, χωρίς να δώσεις χρήματα, μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος για να μην πάει χαμένο ένα δώρο είναι να το δωρίσεις σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα. Χριστουγεννιάτικα δώρα όπως τα α μπορούν να προσφερθούν σε νοσοκομεία ή ορφανοτροφεία, βιβλία που δεν θέλουμε είναι άκρως απαραίτητα σε σχολεία και βιβλιοθήκες, ενώ κάθε είδος ρουχισμού είναι πάντα ευπρόσδεκτο σε τοπικές οργανώσεις για αστέγους. Επιπλέον, ιστότοποι όπως το eBay ή το Gumtree που σου επιτρέπουν να πουλήσεις στο διαδίκτυο, προσφέρουν επίσης την δυνατότητα να δωρίσεις χρήματα σε φιλανθρωπικό σκοπό της δικής σου επιλογής.

Φαινομενικά, ο πιο εύκολος τρόπος για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα του ανεπιθύμητου δώρου θα ήταν να επιστρέψεις το προϊόν στο μαγαζί. Ωστόσο, το 36% των Ελλήνων δεν επιστρέφει τα προϊόντα που δεν τον ικανοποιούν – κυρίως για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής (21%), την περίπλοκη διαδικασία (22%), ή επειδή είναι μια χρονοβόρα (10%).

Νέες υπηρεσίες προς όφελος των χριστουγεννιάτικων online αγορών

Μια από τις καλύτερες λύσεις αντιμετώπισης των ανεπιθύμητων δώρων είναι η πρόσφατη υπηρεσία της PayPal Δωρεάν Επιστροφή Προϊόντων. Ανεξάρτητα από τον λόγο επιστροφής του προϊόντος, οι καταναλωτές που παρήγγειλαν ένα προϊόν και το πλήρωσαν μέσω PayPal, έχουν πλέον τη δυνατότητα να το επιστρέψουν και να λάβουν χρηματική για τα μεταφορικά έξοδα, απολαμβάνοντας έτσι στο μέγιστο τα οφέλη της αγοραστικής εμπειρίας με ευκολία και ασφάλεια που προσφέρονται όταν επιλέγεις τα δώρα σου από τοπικούς αλλά και ξένους εμπόρους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο η PayPal επεκτείνει την ασφάλεια του αγοραστή και προστατεύει τον καταναλωτή από την στιγμή της αγοράς μέχρι και την ώρα της επιστροφής.

Τα Χριστούγεννα είναι η ιδανική περίοδος για να βιώσουμε την  εμπειρία του πόσο εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς είναι οι αγορές με την PayPal.  Όχι μόνο είμαστε σε θέση να βρούμε μοναδικά δώρα από οποιαδήποτε χώρα του κόσμου, επιλέγοντας τις καλύτερες τιμές, αλλά ακόμα και αν κάτι πάει στραβά, ή το χριστουγεννιάτικο δώρο δεν αποδειχτεί τελικά η κατάλληλη επιλογή, κάθε χρήστης της PayPal μπορεί να βασιστεί σε πλήρη υποστήριξη του καταναλωτή και και να λάβει χρηματική αποζημίωση για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής – αναφέρει ο Damien Perillat, Μanaging Director της PayPal στην Περιφέρεια της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Οι καταναλωτές που αγόρασαν ένα προϊόν και το πλήρωσαν μέσω PayPal, δύνανται  να το επιστρέψουν – όποιος κι αν είναι ο λόγος – και να τους επιστραφούν τα έξοδα μεταφοράς, μέχρι και το ποσό των 30 ευρώ. Το μόνο πράγμα που πρέπει να έχει κανείς κατά νου προκειμένου να λάβει την αποζημίωση, είναι να κρατήσει τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς. Έπειτα, τα τρία βασικά βήματα για την χρηματική αποζημίωση είναι τα εξής:

  1. Η ηλεκτρονική λήψη της ειδικής φόρμας και η συμπλήρωσή της.
  1. Η συμπλήρωση των αποδείξεων αγοράς και μεταφορικών του προϊόντος.                                                         
  1. Η αποστολή των αποδείξεων μέσω email στην PayPal.

Χάρη στην νέα αυτή λειτουργία, με την ολοκλήρωση της σύντομης αυτής διαδικασίας, η χρηματική αποζημίωση θα εμφανιστεί στο λογαριασμό της PayPal μέσα στις επόμενες 10 ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal Refunded Returns, επισκεφθείτε την https://www.paypal.eu/returns/ για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).