Έρχεται το Physical Web της Google

Η νέα λειτουργία Physical Web της Google επιτρέπει στα τηλέφωνα για να συνδεθούν με συσκευές που υπάρχουν γύρω τους, όπως στάσεις λεωφορείων ή παρκόμετρα, και να λαμβάνουν πληροφορίες άμεσα χωρίς τη χρήση άλλης εφαρμογής.Physical Web Google

Η λειτουργία έχει τεθεί σε δοκιμή σε συσκευές iOS από το περασμένο καλοκαίρι και τώρα η Google κυκλοφόρησε το νέο χαρακτηριστικό και για τους χρήστες του Android.

Κυκλοφόρησε πρώτα μέσα από το Chrome 49, το οποίο είναι ακόμα σε μορφή beta, αλλά η Google αναφέρει ότι θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο ευρύ κοινό.

Πως λειτουργεί;

Όταν πλησιάζετε ένα σημείο (ή φάρο όπως το θέλει η εταιρεία) για πρώτη φορά, θα λάβετε μια ειδοποίηση με την επιλογή να ενεργοποιήσετε το “Physical Web”, όπως το αποκαλεί η Google. Αν επιλέξετε την ενεργοποίηση του χαρακτηριστικού, θα αρχίσετε να λαμβάνετε αυτόματα πληροφορίες από σημεία ενδιαφέροντος που θα συναντάται στο μέλλον.

Τα σημεία αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε, είναι μια παρόμοια ιδέα με τη χρήση των κωδικών QR σε τουριστικές περιοχές που δίνουν στους ανθρώπους κατευθύνσεις και ιστορικά γεγονότα. Το νέο χαρακτηριστικό όμως καταργεί την ανάγκη για αναζήτηση ή σάρωση.

Δεν είναι μόνο για εξωτερική χρήση, γεγονός που τις καθιστά πολύ χρήσιμο για εκδηλώσεις όπως συνέδρια ή απλά σε μεγάλα κτίρια, όπως εμπορικά κέντρα και πανεπιστήμια.

Η Google ανέφερε ότι φέτος είχε περισσότερα από 1.500 σημεία ενδιαφέροντος ή φάρους στην CES βοηθώντας τους ανθρώπους να περιηγηθούν στην έκθεση.

Δείτε πως λειτουργεί στο Android

http://blog.chromium.org/2016/02/the-physical-web-expands-to-chrome-for_10.html

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).