TCamp14 Ποιοι είναι οι σούπερ σταρ της ανοικτής διακυβέρνησης;

Η μεγάλη επιτυχία του Transparency Camp14 ξεπέρασε τα σύνορα των ΗΠΑ. Με πάνω από 50 συμμετέχοντες από περισσότερες από 29 χώρες φέτος, το TCamp14 μετατρέπεται πλέον σε μία παγκόσμια κοινότητα.

Τα τελευταία τρία χρόνια, το Ίδρυμα Sunlight, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός με σκοπό την ενίσχυση της ανοικτής διακυβέρνησης, φέρνει σε επαφή υποτρόφους από όλον τον κόσμο, προκειμένου να αναδείξουν τις κοινές προκλήσεις της ανοικτής διακυβέρνησης. Φέτος επιλέχθηκαν 19 από τους 300 αιτούντες για να συμμετάσχουν στον ΤCamp14 στην Ουάσινγκτον.

TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14 TCamp14

Ποιοι είναι αυτοί οι σούπερ σταρ της ανοικτής διακυβέρνησης; Έρχονται από διαφορετικό υπόβαθρο (κάθε ήπειρος εκπροσωπήθηκε), διαθέτουν ευρύ φάσμα προσόντων και κοινό στόχο την εδραίωση μιας περισσότερο «υπεύθυνης διακυβέρνησης».

Κάποιοι είναι hackers, όπως ο David Cabo, διευθυντής του Civio, ενός οργανισμού που χαρτογράφησε τα links των μεγάλων παικτών εξουσίας στην Ισπανία (με τη βοήθεια του Sunlight). Άλλοι είναι οι δημοσιογράφοι, όπως ο Justin Arenstein από την πρωτοβουλία African Media στη Νότια Αφρική. Η Anne-Christine Wegener έχει πολιτικές καταβολές, αφού επί 5 χρόνια εργάστηκε για την ενίσχυση της διαφάνειας στη εθνική ασφάλεια και τη λογοδοσία στην ‘Άμυνα στον οργανισμό Transparency International και τώρα γράφει ένα βιβλίο σχετικά με αυτό. H Mor Rubinstein έχει εργαστεί στο Public Knowledge Workshop και τώρα αναλύει δεδομένα στο Oxford Internet Institute. Και αυτοί αποτελούν μόνο ένα δείγμα από τους συμμετέχοντες στο TCamp.

Οι συζητήσεις στο TCamp δίνουν την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να μοιραστούν αυτά που κάνουν, να λάβουν feedback και να αναπτύξουν νέες ιδέες. Για παράδειγμα, ο Mathias Huter – ο οποίος διαχειρίζεται την πλατφόρμα tendermonitor.ge, που συγκεντρώνει τις δημόσιες συμβάσεις στη Γεωργία – μίλησε για το άνοιγμα των δεδομένων για τις δημόσιες προμήθειες. Ο Ivan Ninenko παρουσίασε το declarator.org, μία βάση δεδομένων στη Ρωσία για τα περιουσιακά στοιχεία των εθνικών αξιωματούχων και οδήγησε έναν καταιγισμό ιδεών για το πώς θα μπορούσε να επεκταθεί αυτό το έργο σε παγκόσμια κλίμακα. Μια ομάδα εμπειρογνωμόνων – συμπεριλαμβανομένων των Henare Degan του Open Australia Foundation, του David Cabo του Civio και του Michael Morisy της muckrock.com – ανέπτυξαν τους προβληματισμούς τους σχετικά με τους τρόπους για να επιτευχθεί η FOI (Freedom of Information), με διαφορετικές ρυθμίσεις σε διαφορετικές χώρες.

Παράλληλα με την κύρια εκδήλωση, το Ίδρυμα Sunlight διοργάνωσε εργαστήρια για τους διεθνείς συμμετέχοντες στο TCamp, με στόχο την ανάδειξη των κοινών αγώνων σε όλη τη διεθνή κοινότητα για την ενίσχυση της διαφάνειας σε εθνικό επίπεδο. Εργαζόμενοι για το «άνοιγμα» των κυβερνήσεων μας, είμαστε όλοι υπέρμαχοι των ανοιχτών δεδομένων ως μέσου για την ανοιχτή λογοδοσία και τη διαφάνεια. Αλλά πρέπει επίσης να αναγνωρίσουμε ότι η διαφάνεια από μόνη της δεν οδηγεί σε αλλαγή:  Τα ανοιχτά δεδομένα είναι ένα εργαλείο, δεν είναι αυτοσκοπός. Ως εκ τούτου, οι συζητήσεις στο TCamp επικεντρωθήκαν στο πώς οι ενδιάμεσοι στόχοι για το άνοιγμα των κυβερνητικών δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του απώτερου στόχου της πραγματικής λογοδοσίας και στο κατά πόσο οι ακτιβιστές της ανοικτής διακυβέρνησης μπορούν να αντιπαρατεθούν στην εξουσία μέσω της δημόσιας πληροφορίας.

Δείτε εδώ τα κύρια συμπεράσματα των εργαστηρίων του TCamp2014:

http://sunlightfoundation.com/blog/2014/06/19/a-global-perspective-on-transparencycamp-2014/

ellak.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).