Το News Feed είναι ίσως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του Facebook, και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η εταιρεία δαπανά πάρα πολλά στην έρευνα αλγορίθμων που βελτιώνουν το περιεχόμενο του. Όμως αποδεικνύεται ότι οι αλγόριθμοι δεν είναι αρκετοί – μερικές φορές ζητώντας από πραγματικούς ανθρώπους άμεσες ερωτήσεις αποδίδει καλύτερα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με το Backchannel, από την ίδρυσή του News Feed, το 2006, το Facebook έχει συνειδητοποιήσει παρατηρώντας απλά τις αντιδράσεις στο timeline ενός χρήστη και καταμετρώντας τα likes και τα share δεν μπορεί να ανακαλύψει με σιγουριά το περιεχόμενο που αρέσει στον κόσμο.
Ένας Project Manager του News Feed έδωσε ένα παράδειγμα παρομοιάζοντας τις δημοσιεύσεις με ντόνατς. Αν κάποιος φέρει Donuts θα φάτε σίγουρα γιατί είναι είναι νόστιμα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φάτε και κάτι άλλο εκτός από Donuts.
Για τη βελτίωση λοιπόν του News Feed, το Facebοok δοκιμάζει ήδη, σε ένα τυχαίο δείγμα μελών του από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ένα νέο χαρακτηριστικό. Χρησιμοποιώντας μια ειδική έκδοση του κοινωνικού δικτύου, δίνει την δυνατότητα βαθμολογίας του περιεχομένου. Οι βαθμολογητές καλούνται να αλληλεπιδράσουν κανονικά με το περιεχόμενο, όπως δηλαδή το έκαναν πάντα και στη συνέχεια, να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με την εμπειρία τους, αλλά και να γράψουν μια παράγραφο που να περιγράφει τα συναισθήματά τους για αυτό που έζησαν.
Η συγκεκριμένη έρευνα άρχισε μόλις τον Αύγουστο του 2014, και έχει δώσει ήδη κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες, όπως αυτής της επιβεβαίωσης του περιεχομένου του Facebook.
Το Facebook αυτή τη στιγμή έχει περίπου 600 ελεγκτές για το project, αλλά προτίθεται να συνεχίσει την προσθήκη νέων μελών καθώς οι δοκιμές θα συνεχίζονται. Με μια συνεχιζόμενη τάση προς την αυτοματοποίηση, η συγκεκριμένη έρευνα που έγινε με την αλληλεπίδραση πραγματικών ανθρώπων είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή.