Online Trolls

14 χρονη κάνει τα trolls να σκεφτούν πριν πατήσουν enter

Το τέλος των ; Η 14-χρονη Trisha Prabhu σχεδιάζει να λύσει του του cyberbullying. Η έφηβη επιλέχθηκε σαν παγκόσμια φιναλίστ στο Google Fair 2014, με το project Rethink που κινείται γύρω από μια απλή ιδέα: προτρέπει τους εφήβους να ξαναδιαβάσουν επιζήμια πριν από την αποστολή τους στον ψηφιακό κόσμο.

Online Trolls

“Πρόληψη cyberbullying στην πηγή της”

Η Prabhu υπέθεσαν ότι οι έφηβοι μπορεί να είναι λιγότερο πρόθυμοι να trollάρουν κάποιους αν ένας μηχανισμός προειδοποίησης τους χτυπάει το καμπανάκι. Για να αποδείξει της θεωρία της, δημιούργησε τα συστήματα “Baseline” και “Rethink”, τα οποία ζητούν από τους χρήστες, να δημοσιεύσουν μια σειρά από προκαθορισμένα μηνύματα. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι το τελευταίο προειδοποιεί τους χρήστες για πιθανά προσβλητικά μηνύματα και προσφέρει την ευκαιρία επανεξέτασης πριν την αποστολή. Η Prabhu τότε διενήργησε συνολικά 1.500 ανώνυμες δοκιμές με εφήβους ηλικίας από 12 έως 18 Μετά την ταξινόμηση και την επεξεργασία των αποτελεσμάτων, ανακάλυψε ότι το 67% των ατόμων που χρησιμοποιούν το σύστημα “Baseline” δημοσίευαν τα κακόβουλα σχόλια. Αντίθετα, λιγότερο από το πέντε τοις εκατό των συμμετεχόντων που χρησιμοποιούσαν το “Rethink” δημοσίευαν τα μηνύματα.

Η νεαρή εργάζεται τώρα σε ένα πρωτότυπο που θα δείξει πώς το σύστημα “Rethink” μπορεί να ενσωματωθεί με τη σημερινή πληθώρα των κοινωνικών ιστοσελίδων. “Το σχέδιό μου περιλαμβάνει ένα εξελιγμένο πλαίσιο με ένα ευαίσθητο σύστημα φιλτραρίσματος που πιάνει πραγματικά τα βλαβερός «μηνύματα», αναφέρει η Prabhu.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).